گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
نگاه ویژه‌ای به جزیره خارگ خواهیم داشت
وزیر نیرو گفت: در راستای رفع مشکلات جزیره خارگ، نگاه ویژه‌ای به این جزیره خواهیم داشت.

به گزارش نشریه دریاکنار و نقل از روابط عمومی استانداری بوشهر، علی اکبر محرابیان در ادامه سفر به استان بوشهر با سفر به جزیره خارگ وضعیت آبرسانی و برق‌رسانی این جزیره را مورد بررسی قرار داد و اظهار داشت: در این سفر در حل مشکلات آبرسانی و برق‌رسانی جزیره خارگ تمرکز ویژه‌ای شده است.

وی جایگاه جزیره خارگ در اقتصاد کشور را مهم دانست و بیان کرد: این جزیره در سنوات گذشته خدمات بسیار خوبی به کشور داشته است و در 8 سال دفاع مقدس، سنگربان اقتصادی جمهوری اسلامی ایران بود.

وزیر نیرو از تأمین آب و برق پایدار جزیره خارگ خبر داد و افزود: قرار است در چارچوب تفاهم سه جانبه بین وزارت نفت، نیرو و استانداری بوشهر، تأسیسات آبرسانی و برق‌رسانی این جزیره تحویل بگیریم و شرکت آب و فاضلاب و توانیر نسبت به ارتقا وضعیت تأسیسات آبرسانی و برق‌رسانی اقدامات لازم را انجام دهند.

استاندار بوشهر هم با بیان اینکه مشکلات آب و برق جزیره خارگ مربوط به سال‌های قبل و قدیمی است تصریح کرد: با بررسی انجام شده ان‌شاءالله برای حل این مطالبه مردمی پیگیری لازم انجام و منجر به انعقاد تفاهم‌نامه سه جانبه وزارت نفت، نیرو و استانداری بوشهر شده است.

احمد محمدی‌زاده بیان کرد: بر اساس این تفاهم‌نامه یک نظام جدید برای تأمین و توزیع آب و برق پایدار و اصلاح شبکه آبرسانی و برق‌رسانی در خارگ برنامه‌ریزی می‌شود.

وی اضافه کرد: مشکلات آب و برق جزیره خارگ با کمک وزارت نفت و نیرو ساماندهی می‌شود.

شناسه خبر : 3608
تاریخ : 1401/7/17 13:38:27
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/LHyBog
نویسنده خبر :
X

🔶 آیدا عالی پور
🔹 روزنامه نگار
🔹 دانشجوی کارشناسی معماری دانشگاه فنی و حرفه ای استان بوشهر
🔹 کاردانی مشاوره
🔹 مسئول سایت دریاکنار
🔹 جوانترین خبرنگار عضو صندوق هنر وزارت ارشاد در کشور
🔹 عضو انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 

برچسب ها #وزیر نیرو #رفع مشکلات #جزیره خارگ #نشریه دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.