گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
همایش نقش فرهنگ و هنر در توسعه مراکز علمی ودانش بنیان برگزار شد
همایش نقش فرهنگ و هنر در توسعه دانش‌بنیان به مناسبت گرامیداشت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی‌ها، با حضور اساتید و دانشجویان در بوشهر برگزار شد.


 

🔸همایش نقش فرهنگ و هنر در توسعه دانش‌بنیان به مناسبت گرامیداشت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی‌ها، با حضور اساتید و دانشجویان در بوشهر برگزار شد.

استاد دانشگاه فرهنگ و هنر در این همایش به نکاتی علمی و تحلیلی پیرامون خصوصیات رسانه‌ها و روابط عمومی‌های توجیه‌گر و تحلیل‌گر پرداخت و اظهار کرد: 
🔸رسانه و روابط‌عمومی تحلیل‌گر می‌تواند بهترین پیشنهادهای راهبردی و کاربردی دانش‌بنیان را برای تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی مدیران سازمانی خود ارائه کند.

🔸اگر ارکان باتجربه و کارشناسان زبده درون ساختاری به شیوه کارآمد به بیان تحلیل و ارائه راهبردهای دانش‌بنیان اقدام کنند سهم بسیاری در رونق سیستم تشکیلاتی و بهره‌وری خواهند داشت.

🔸روابط‌عمومی یک سازمان و رسانه یک مجموعه زمانی نقش کارآمدی و خدمت‌رسانی دارد که سیستم سازمانی خود را در برابر چالش‌های گوناگون و هر گونه تنش با استفاده از ابزار مذاکره هوشمندانه و قدرت پیش‌بینی و تحلیل‌گری علمی مدیریت و برنامه‌ریزی دقیق و دانش‌بنیان کند.

 

شناسه خبر : 8076
تاریخ : 1402/2/29 11:36:35
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/vnUYuc
نویسنده خبر :
X

🔶رقیه قدیمی نوران 
🔹روزنامه نگار 
🔹دانشجوی مهندسی  فنی شهرسازی دانشگاه علمی کاربردی استان بوشهر 
🔹دبیرکمیته بانوان انجمن خبرنگاران وروزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #گرامیداشت #روز ملی ارتباطات و روابط عمومی ها #نشریه دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.