گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
همکاری علمی و آموزشی دانشگاه خلیج فارس با دانشگاه کوردوبای اسپانیا
دو‌ نفر از اعضای هیئت علمی گروه زبان و ادبیات انگلیسی دانشگاه خلیج فارس، دکتر حسین علی اکبری هره دشت و سرکار خانم لیلا حجاری، در دانشگاه کوردوبای اسپانیا به همکاری علمی کوتاه مدت پرداختند.

حضور آنها در دانشکده فلسفه و ادبیات این دانشگاه، که به مدت یک هفته بین روزهای 21 تا 25 مارس به وقوع پیوست، به دعوت پروفسور گابریل لاگونا و پیرو توافقنامه ی طرح اراسموس بین دو‌ موسسه بوده است.

 

هدف عمده ی این طرح، تبادل استاد و‌ دانشجو جهت تدریس، آموزش و شناخت و گسترش همکاریهای علمی بین المللی می باشد.

دکتر علی اکبری (در برنامه تبادل استاد برای تدریس (Teaching Mobility) و سرکار خانم حجاری در برنامه ی تبادل استاد برای دوره ی آموزشی (Training Mobility) شرکت کرده و در مدت مورد توافق در قرارداد معین هشت ساعت در برنامه های مذکور فعالیت داشته اند، در همین ارتباط دکتر علی اکبری در کلاس درسی تحت عنوان «درآمدی بر ادبیات کلاسیک فارسی: خوانش اشعار عمر خیام» ذیل موضوع کلی ادبیات جهان به تدریس پرداختند که 80 نفر از دانشجویان دانشکده در کلاس شرکت و از آن استقبال فراوان نمودند. وی همچنین در جلسات مختلفی با همکاران دانشکده ادبیات و‌ فلسفه آن دانشگاه داشته و پیرامون موضوعات علمی به تبادل نظر پرداختند.

 

خانم حجاری نیز در کلاس های تحصیلات تکمیلی دانشکده شرکت داشته و با اساتید درس های مربوطه همکاری نمودند، تا با روش ها و امکانات آموزشی آنها آشنا شده و توانمندیهای آموزشی خود را از این طریق ارتقاء بخشند.

 

این حضور می تواند نویدبخش آغاز همکاریهای علمی بیشتر بین دو‌ دانشگاه در زمینه ها و حوزه های مختلف علوم انسانی باشد.

 

 

 

شناسه خبر : 1829
تاریخ : 1401/2/4 07:13:31
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/ffCxlN
نویسنده خبر :
X

🔶 آیدا عالی پور
🔹 روزنامه نگار
🔹 دانشجوی کارشناسی معماری دانشگاه فنی و حرفه ای استان بوشهر
🔹 کاردانی مشاوره
🔹 مسئول سایت دریاکنار
🔹 جوانترین خبرنگار عضو صندوق هنر وزارت ارشاد در کشور
🔹 عضو انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 

برچسب ها #دانشگاه خلیج فارس #همکاری #دانشگاه کوردو بای اسپانیا #نشریه دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.