گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
هوشیاری و عملکرد آتش نشانان مایه اعتماد و اطمینان تجار و بازرگانان است
مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: هوشیاری و عملکرد به موقع آتش نشانان اعتماد و اطمینان لازم را برای تجار و بازرگانان ایجاد کرده تا بتوانند کالاهای خود را در بنادر کشور تخلیه و یا بارگیری کنند.

به گزارش نشریه دریاکنار و نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر، محمد شکیبی نسب روز شنبه در آیین افتتاحیه چهاردهمین دوره مسابقات عملیاتی ورزشی آتش نشانان بنادر کشور در بوشهر اظهار داشت: مسابقات آتش نشانی گامی ارزشمند جهت حفظ آمادگی جسمانی و روحیه کار تیمی برای مقابله با حوادث احتمالی است.

وی افزود: آتش نشانان با حفظ آمادگی از طریق تمرین‌های روز مره منشاء خدماتی برجسته برای جامعه هدف سازمان بنادر و دریانوردی هستند.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر تصریح کرد: بندر بوشهر امسال مفتخر است تا با نگاه ویژه سازمان بنادر و دریانوردی میزبان آتش نشانانی از بنادر مختلف کشور باشد.

در ادامه، مدیر ایمنی، بهداشت و محیط زیست سازمان بنادر و دریانوردی نیز اظهار داشت: مجموعه اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر طی چند مدت اخیر زحمات بسیار زیادی متقبل شدند تا چهاردهیمن دوره مسابقات عملیاتی ورزشی آتش نشانی بنادر کشور با نظم و شایستگی تمام برگزار شود.

عبدالله جعفری افزود: امید است هدف اصلی این مسابقات شامل ارتقاء آمادگی جسمانی و سطح دانش و مهارت آتش نشانان بخوبی محقق شود.

 مدیر ایمنی، بهداشت و محیط زیست سازمان بنادر و دریانوردی در ادامه خاطر نشان کرد: همدلی، صمیمیت و اخلاق مداری سرلوحه کار تمامی آتش نشانان است تا بتوانند نمایندگانی شایسته برای بنادر خود باشند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر، مسابقات عملیاتی ورزشی آتش نشانان بنادر کشور به مدت ۲ روز به میزبانی بندر بوشهر برگزار خواهد شد.

 

 

شناسه خبر : 5055
تاریخ : 1401/10/18 13:05:28
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/S6e0PS
نویسنده خبر :
X

🔶 آیدا عالی پور
🔹 روزنامه نگار
🔹 دانشجوی کارشناسی معماری دانشگاه فنی و حرفه ای استان بوشهر
🔹 کاردانی مشاوره
🔹 مسئول سایت دریاکنار
🔹 جوانترین خبرنگار عضو صندوق هنر وزارت ارشاد در کشور
🔹 عضو انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 

برچسب ها #هوشیاری #عملکرد #مدیرکل بنادر و دریانوردی #نشریه دریاکنار

اخبار مرتبط

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.