گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
هیچ کمبودی برای تأمین داروهای اتاق عمل در استان بوشهر وجود ندارد
معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: علیرغم انتشار برخی خبرها مبنی بر وجود برخی کاستی‌هایی برای تأمین داروهای اتاق عمل ولی خوشبختانه هیچ کمبودی برای تأمین داروهای اتاق عمل در استان بوشهر وجود ندارد.

دکتر یحیی رضایی در نشست پاسخگویی مدیران دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر در سالن شهدای ایرنا اظهار داشت: در زمان حاضر فقط هنوز در بخش تأمین آنتی‌بیوتیک در حوزه کودکان مشکلاتی در استان بوشهر وجود دارد که این مشکل تنها مختص استان بوشهر نیست و مسئله ملی است که مسئولان در حال پیگیری برای حل آن هستند.
وی تصریح کرد: بر اساس وعده‌های داده شده انتظار می‌رود تا یک ماه آینده وضعیت تأمین آنتی‌بیوتیک‌ها نیز به حالت عادی تبدیل شود.
معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اظهار داشت: در ۲ ماه اخیر با پیگیری‌های انجام‌شده ۲۳۰ هزار عدد سِرُم در این استان توزیع‌شده است.
دکتر رضایی افزود: همچنین به‌تازگی مجوز تأمین ۴۵ هزار عدد سرم دیگر نیز برای استان بوشهر گرفته شده که تحویل استان بوشهر داده شده است و در انبار استراتژیک معاونت غذا و داروی استان بوشهر نیز به‌اندازه کافی ذخیره سرم وجود دارد و مشکلی در این زمینه نیست.
وی تصریح کرد: در ۲ ماه گذشته با توجه به بروز برخی مشکلات و کمبودها در زمینه تأمین سرم اولویت توزیع با بیمارستان‌ها و مراکز بهداشتی درمانی روستایی بود و در این مدت اجازه ندادیم بیماری در بیمارستان‌های استان با مشکل و کمبود روبرو شود.
معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر تأکید کرد: اولویت توزیع سرم در آن شرایط بحرانی در داروخانه‌ها با داروخانه‌های شبانه‌روزی بود.

شناسه خبر : 4269
تاریخ : 1401/9/7 12:27:37
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/ygY08D
نویسنده خبر :
X

🔶 آیدا عالی پور
🔹 روزنامه نگار
🔹 دانشجوی کارشناسی معماری دانشگاه فنی و حرفه ای استان بوشهر
🔹 کاردانی مشاوره
🔹 مسئول سایت دریاکنار
🔹 جوانترین خبرنگار عضو صندوق هنر وزارت ارشاد در کشور
🔹 عضو انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 

برچسب ها #دکتر یحیی #معاون غذا و دارو #کمبود #نشریه دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.