گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
واگذاری زمین‌های مسکونی طرح جوانی جمعیت در دیر و کنگان
همزمان با دهه امامت و ولایت زمین‌های مسکونی طرح جوانی جمعیت در شهرستان‌های دیر و کنگان به خانواده‌های دارای ۳ فرزند به بالا واگذار شد.

معاون عمرانی استاندار بوشهر در آیین واگذاری زمین به خانواده‌های سه‌فرزندی در شهرستان دیر و کنگان با تبریک ایام دهه ولایت و امامت بیان کرد: در راستای خدمات‌رسانی بهتر و موثرتر به مردم استان، با دستور استاندار شاهد تلاش شبانه‌روزی و مستمر برای رضایت‌مندی مردم هستیم.

محمدهادی رستمیان یادآور شد: در همین راستا و با هدف حمایت از خانواده و در اجرای طرح جوانی جمعیت، واگذاری زمین به خانواده‌های سه فرزندی در استان بوشهر آغاز شده است.

وی عنوان کرد: در نخستین روز دهه ولایت و امامت، در شهرستان دشتی و در دومین روز نیز در شهرستان‌های دیر و کنگان، زمین به متقاضیان واجد شرایط واگذار شد.

معاون عمرانی استاندار بوشهر اظهار کرد: طرح جوانی جمعیت سیاست تشویقی دولت است که در استان‌های مختلف در حال اجراست که با جدیت و با همراهی دستگاه‌های اجرایی در استان بوشهر با شتاب خوبی اجرایی شده است.

وی گفت: متقاضیان واجدشرایط با در دست داشتن مدارک و مستندات مورد نیاز به فرمانداری‌ها یا مسکن و شهرسازی و بنیاد مسکن مراجعه کنند و با طی مراحل لازم و با ساز و کاری زمین به آن‌ها واگذاری می‌شود.

رستمیان با تاکید بر اینکه هر تعداد متقاضی داشته باشیم در واگذاری اراضی مشکلی نداریم، گفت: در برخی شهرها، زمین به شکل ویلایی واگذار می‌شود و در برخی شهر‌ها نیز که کمبود اراضی داریم، به صورت طبقاتی واگذار خواهد شد.

شناسه خبر : 9220
تاریخ : 1402/4/10 13:00:33
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/FW38oT
نویسنده خبر :
X

🔶زهرا محمودی

🔹روزنامه نگار

🔹کارشناس زبان و ادبیات عرب از دانشگاه خلیج فارس

برچسب ها #زمین های مسکونی #جوان #شهرستان دیر و کنگان #نشریه دریاکنار

اخبار مرتبط

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.