گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
وزیر خارجه ایران با دکتر فردین احمدی درباره وضعیت چاپ و نشر کتاب‌ها در نمایشگاه بحث و گفتگو کرد
بازدید وزیر خارجه از غرفه و کتاب‌های انتشارات حوزه مشق، نشان از اهمیت بخشیدن به فرهنگ و هنر است

حضور وزیر امور خارجه در غرفه انتشارات حوزه مشق 

 

 

 

امیر عبداللهیان، وزیر خارجه کشور ایران، به غرفه و کتاب‌های انتشارات حوزه مشق سر زد و با دکتر فردین احمدی، مدیر مسئول این انتشارات، گفتگو کرد. 

 

 

در این جلسه، وزیر خارجه با مدیر مسئول این انتشارات در مورد وضعیت چاپ و نشر، نقاط قوت و ضعف سی و چهارمین دوره نمایشگاه کتاب تهران بحث و تبادل نظر کرد.

 

با توجه به اهمیت نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران به عنوان یکی از بزرگترین رویدادهای فرهنگی در ایران، بحث و گفتگو در مورد وضعیت چاپ و نشر کتاب‌ها و همچنین نقاط قوت و ضعف این دوره نمایشگاه، امری مهم و ضروری است. در این بررسی‌ها، می‌توان به موضوعاتی مانند کیفیت چاپ و ترجمه، تنوع و تعداد کتاب‌های منتشر شده، شرایط اقتصادی و بازار کتاب و همچنین نحوه تبلیغات و معرفی کتاب‌ها در نمایشگاه اشاره کرد.

 

بازدید وزیر خارجه از غرفه و کتاب‌های انتشارات حوزه مشق، نشان از اهمیت بخشیدن به فرهنگ و هنر است و نشانگر تلاش دولت برای ترویج فرهنگ و ارزش‌های ایرانی است. این بازدید همچنین نشان می‌دهد که دولت ایران به ترویج فرهنگ و ادبیات ایرانی اهمیت می‌دهد و سعی دارد نمایشگاه کتاب را به عنوان یکی از مهم‌ترین رویدادهای فرهنگی در منطقه تقویت کند.

 

به علاوه، بحث و گفتگو در مورد وضعیت چاپ و نشر کتاب‌ها و نقاط قوت و ضعف نمایشگاه کتاب تهران، به انتشارات و نویسندگان این کشور کمک خواهد کرد تا با شناخت دقیق تر از وضعیت بازار کتاب، بتوانند سیاست‌های بهتری برای ترویج کتاب و فرهنگ ایرانی ایجاد کنند. همچنین، این بحث و گفتگو می‌تواند به رشد و توسعه بازار کتاب در ایران کمک کند و باعث شناسایی نقاط ضعف و تلاش برای رفع آن‌ها شود.

 

لذا، توسعه صنعت نشر و ترویج فرهنگ و ادبیات ایرانی از اهمیت بسیاری برخوردار است و دولت و نهادهای فرهنگی باید سعی کنند تا با حمایت از نویسندگان و انتشارات، بازار کتاب را تقویت کنند و به رشد و توسعه این صنعت در کشور کمک کنند.

 

 

 

 

شناسه خبر : 8218
تاریخ : 1402/3/3 12:03:06
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/ZG5D1q
نویسنده خبر :
X

🔶مهدی بیرانوند 
🔹متخلص به روژمان 
🔹نویسنده و روزنامه‌نگار لرستانی 
🔹بعنوان سرپرست نویسندگان و شاعران خانه ناشران ایران (حوزه مشق) و گروه کشف استعداد برتر ایران از سوی دکتر فردین احمدی انتخاب شد.

برچسب ها #انتشارات حوزه مشق #وزارت امور خارجه ایران #دیدار وزیر خارجه از انتشارات حوزه مشق #فردین احمدی #دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.