گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
وزیر نیرو وارد استان بوشهر شد
علی‌اکبر محرابیان وزیر نیرو روز شنبه به منظور آغاز عملیات اجرایی و بهره‌برداری از چند پروژه و بازدید از طرح‌های صنعت آب و برق از طریق فرودگاه بین‌المللی خلیج فارس عسلویه وارد استان بوشهر شد.

در سفر یک روزه وزیر نیرو به استان بوشهر، نیروگاه سیکل ترکیبی (مپنا ) عسلویه با ظرفیت ۱۵۰۰‌ مگاوات و پست برق ۴۰۰ کیلو ولت "درازی" شهرستان دشتی به بهره‌برداری می رسد.

همچنین محرابیان از ۲ طرح آب‌شیرین کن بوشهر و سیراف با ظرفیت های ۳۵ هزار مترمکعب و ۲۸ هزار مترمکعب در شبانه روز و سدهای دالکی و دشت پلنگ در شهرستان های دشتستان و دشتی به عنوان ۲ طرح مهم توسعه منابع آب استان بوشهر بازدید می کند.

سد دالکی با حجم مخزن ۲۷۰ میلیون مترمکعب و اعتبار بالغ بر یکهزار و ۶۰۰ میلیارد تومان و سد دشت پلنگ با حجم مخزن ۱۵۰ میلیون مترمکعب و اعتبار ۲ هزار میلیارد تومان (به صورت فاینانس خارجی) تامین آب کشاورزی، صنعت و شرب در  شهرستان‌های دشتستان و دشتی را بر عهده خواهند داشت.

آغاز عملیات اجرایی پست برق کنگان و بازدید از طرح‌های صنعت آب و برق در جزیره خارگ از دیگر برنامه‌های وزیر نیرو در سفر یک روزه به استان بوشهر است.

حضور در شورای اداری استان و سخنرانی در مراسم گرامیداشت شهدای خلیج فارس ( نبرد مستقیم با آمریکا در خلیج فارس)  در سالروز شهادت شهید نادر مهدوی و همرزمانش، پایان بخش سفر یک روزه علی اکبر محرابیان به بوشهر خواهد بود.

شناسه خبر : 3588
تاریخ : 1401/7/16 06:28:09
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/2YlYtF
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #وزیر نیرو #علی‌اکبر محرابیان #صنعت آب و برق #خلیج فارس #نشریه دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.