گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
وضعیت کمپ‌های کارگری در پارس جنوبی بهبود یابد
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: وضعیت سرویس‌های ایاب و ذهاب و کمپ‌های کارگری در پارس جنوبی بهبود یابد.

اکبر پورات معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر در نشست با مدیران فازهای پارس جنوبی و پتروشیمی‌های مستقر در استان و نمایندگان کارگری در شهرستان عسلویه اظهار داشت: کارگران سرمایه اصلی جمهوری اسلامی به شمار می‌روند، که باید توجه ویژه‌ای به آن‌ها شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر خاطرنشان کرد: با رصد کامل و رسیدگی به مسائل و مشکلات کارگران زحمتکش، همه ما در برابر صیانت از جامعه کارگری مسئولیت داریم.

وی افزود: در همین راستا به هر طریق ممکن، پیمانکاران موظف به پرداخت مطالبات کارگران هستند و باید بازرسی‌های ایمنی و محیط کارگری بطور کامل و مستمر انجام شود.

پورات با تاکید بر توجه به وضعیت کمپ‌های کارگری، سرویس‌های ایاب و ذهاب کارگران و رعایت اصول ایمنی در کارگاه‌ها، گفت: همچنین تعلل و تأخیر در خصوص پرداخت حقوق و مطالبات کارگران از جانب مدیران شرکت‌ها و پیمانکاران پذیرفتی نیست.

وی همچنین از مدیران فازهای پارس جنوبی، پتروشیمی و شرکت‌های مستقر در استان به دلیل اقدامات خوب و جهادی در بحث تولید و حمایت از کارگران تشکر کرد و افزود: در جنگ اقتصادی که در حال حاضر قرار داریم، تولید و عملیات دو تکیه‌گاه در فازهای پارس جنوبی و پتروشیمی‌ها هستند و در این بخش مدیران و کارکنان این حوزه در پارس جنوبی از جان مایه گذاشتند.

در پایان این نشست از تعدادی مدیران پتروشیمی‌ها که در بخش تولید، اقدامات جهادی و همکاری در تأمین امنیت فضای کار و کارگری نقش بسزایی داشتند تجلیل شد.

این نشست با حضور مدیران کل اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی، فنی و حرفه‌ای استان و تمامی مسئولان مرتبط با حوزه کارگری در حضور جمعیتی بالغ بر ۲۰۰ نفر برگزار شد که به مدت سه ساعت به طول انجامید و دغدغه‌های حوزه کاری در بخش‌های مختلف مطرح شد.

شناسه خبر : 4377
تاریخ : 1401/9/15 06:47:06
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/yIzikl
نویسنده خبر :
X

🔶  زینب معین زاده

🔹خبرنگار | مدرس
🔹عضوانجمن خبرنگاران وروزنامه نگاران
🔹عضوخانه مطبوعات کشور
🔹مدیر دفتر سرپرستی دریاکنار (بندر کنگان) 
🔹مدیر دفتر سرپرستی روزنامه های سراسری فرهنگ جنوب _ مهدتمدن (استان بوشهر) 
🔹کارشناس فناوری اطلاعات 
🔹کاندیدای انتخابات انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران

برچسب ها #کمپ کارگری پارس جنوبی #معاون سیاسی. امنیتی واجتماعی استاندار بوشهر #عسلویه #پتروشیمی #نشریه دریاکنار

اخبار مرتبط

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.