گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
رویدادهای ورزشی ایران
پرسپولیس با ستاره های خارجی هم نتیجه نگرفت
پرسپولیس برابر تراکتور سازی تبریز متوقف شد

پرسپولیس با درخشش دروازه‌بان خود از باخت گریخت




به گزارش دریاکنار: پرسپولیس با درخشش دروازه‌بان الجزایری خود از باخت گریخت و یک امتیاز کسب کرد. جدال میان پرسپولیس و تراکتور از ابتدای تابستان و وقتی زمزمه‌های جدایی ستاره‌های تیم قهرمان به مقصد تبریز شنیده می‌شد، شروع شد و امروز دو تیم رو در روی هم در مستطیل سبز مسابقه جذابی را برگزار کردند.

تراکتور در حالی میزبان پرسپولیس در ورزشگاه مملو از تماشاگر یادگار بود که علیرضا بیرانوند، مهدی ترابی و دانیال اسماعیلی‌فر، سه ستاره سابق پرسپولیس در ترکیب تیم تبریزی قرار داشتند. علاوه‌ بر این‌ها شجاع خلیل‌زاده و محمد نادری نیز با سابقه پوشیدن پیراهن پرسپولیس علیه این تیم بازی می‌کردند.

پرسپولیس که هفته گذشته با تساوی افتتاحیه لیگ را به پایان رسانده بود حالا در این بازی فوق حساس و حیثیتی برای پیروزی مقابل تراکتور پا به میدان گذاشت اما اسیر جو ورزشگاه و بازی بسیار خوب حریف در یادگار شد و خوش‌شانس بود که در نهایت با یک امتیاز زمین را ترک کرد.

در شروع نیمه اول دو تیم استرس داشتند اما رفته‌رفته تراکتور سوار بر بازی شد و موقعیت‌های خوبی خلق کرد اما واکنش‌های آلکسیس گندوز مانع گلزنی تراکتور شد تا نیمه اول مساوی به اتمام برسد.

در نیمه دوم پرسپولیس سعی می‌کرد خود را به دروازه تراکتور نزدیک کند اما این تیم تبریزی بود که با ارسال ریکاردو و ضربه سر شجاع خلیل‌زاده در دقیقه ۶۰ پیش افتاد.

درحالی که پرسپولیس شرایط خاصی را برای زدن گل تساوی تجربه می‌کرد، اخراج سروش رفیعی در دقیقه ۷۵ همه چیز را بدتر کرد. با این حال شاگردان گاریدو با یک یار کمتر همه توان خود را گذاشتند و روی یک ضربه کرنر توسط ایوب العملود به گل تساوی در دقیقه ۸۹ دست یافتند.

تراکتور در وقت‌های اضافه نیمه دوم هم موقعیت‌های خوبی داشت اما پرسپولیس ایستادگی کرد تا یک امتیاز ارزشمند را با یک یار کمتر به تهران ببرد و امتیازات حساس‌ترین بازی هفته دوم تقسیم شود
 

شناسه خبر : 16483
تاریخ : 1403/6/2 10:26:27
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/YBlMAb
نویسنده خبر :
X

🔶مهدی بیرانوند 
🔹متخلص به روژمان 
🔹نویسنده و روزنامه‌نگار لرستانی 
🔹بعنوان سرپرست نویسندگان و شاعران خانه ناشران ایران (حوزه مشق) و گروه کشف استعداد برتر ایران از سوی دکتر فردین احمدی انتخاب شد.

برچسب ها #پرسپولیس #تراکتور سازی #لیگ برتر #علیرضا بیرانوند #اسکوچیچ #مهدی ترابی #ریکاردو آلوز #سروش رفیعی #امیرحسین حسین‌زاده #دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.