گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
پروانه ساخت درمانگاه تامین اجتماعی شبانکاره صادر شد
مدیر درمان تامین اجتماعی استان بوشهر گفت:پروانه ساختمانی درمانگاه شبانکاره صادر شده و بزودی احداث این مرکز به پیمانکار واجد شرایط واگذار می شود.

به گزارش دریاکنار و نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان؛دکتر حسن اسماعیلی مدیر درمان تامین اجتماعی استان بوشهر در دیدار با شهردار شبانکاره از صدور پروانه ساخت درمانگاه تامین اجتماعی شبانکاره خبر داد.
دکتر اسماعیلی گفت: در راستای خدمت رسانی به مردم و رفع موانع و جلوگیری از وقفه‌ در ساخت مرکز  درمانی شبانکاره پیگیری های لازم با شهرداری این شهر در خصوص صدور پروانه ساختمانی صورت گرفت و به لطف خدا و مساعدت و همراهی شهرداری و شورای شهر پروانه ساخت این مرکز صادر شد.
مدیر درمان تامین اجتماعی استان بوشهر بیان داشت: فرایند خرید زمین و صدور پروانه ساخت موجب به تاخیر افتادن پروژه احداث درمانگاه تامین اجتماعی شبانکاره شد اما با اقدام موثر شهرداری این شهر در صدور پروانه ساختمانی در ماههای آتی عملیات احداث این مرکز درمانی آغاز خواهد شد.
دکتر اسماعیلی اظهار داشت:این مرکز درمانی در زمینی به مساحت 4هزار مترمربع و  با زیربنای 1936 مترمربع و در دو طبقه احداث می گردد.

شناسه خبر : 17702
تاریخ : 1403/7/16 14:42:38
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/AeFwig
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #مدیریت درمان #درمانگاه #تامین اجتماعی #شبانکاره #دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.