گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
پیام تبریک سرپرست اداره کل تامین اجتماعی استان بوشهر، به مناسبت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران
متن پیام تبریک عباس دیری به این شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

 پیروزی انقلاب شکوهمند جمهوری اسلامی رویداد بزرگ و نقش آفرینی در تاریخ بشری بود که سراسر جهان را دگرگون ساخت و با اهداء خون هزاران هزار شهید و اهتزاز پرچم پر افتخار ایران بر تارک هستی استقلال، آزادی، اقتدار و امنیت را برای ملت شریف و شجاع میهن عزیزمان به ارمغان آورد.

دهه مبارک  فجر، طلوع دوباره خورشید حق طلبی، ظلم ستیزی و عدالت خواهی در دستان معمار کبیر انقلاب و فرصتی مغتنم برای یاری گرفتن از رهنمودهای مقام معظم رهبری و درس آموزی از خون سرخ و آتشین مردان و زنانی است که نهال انقلاب را با عشق و اشتیاق کاشتند و با ایمان و اعتقاد آن را به چهل و دو سالگی رساندند.

ما با شعار افتخار به گذشته و امید به آینده در چهل  و دومین سالگی انقلاب بر روی ارزش‌ها و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایستادگی کرده و با تبعیت از منویات رهبر معظم انقلاب و وصایای امام عظیم الشان تمامی تلاش خود را در جهت اعتلای ایران عزیز به کار خواهیم گرفت.
این جانب ضمن  تبریک سالگرد پیروزی و آن ایام با شکوه به ملت وفادار، خصوصاً همکاران، بیمه شدگان، مستمری بگیران و کارفرمایان سازمان تأمین اجتماعی، عزت و سربلندی کارگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی در خدمت به ملت شریف ایران را از خداوند منان مسئلت می کنم.

عباس دیری

سرپرست اداره کل تامین اجتماعی استان بوشهر

شناسه خبر : 245
تاریخ : 1399/11/11 12:54:09
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/EPsfLB
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 

اخبار مرتبط

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.