گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
پیام تبریک سرپرست مدیریت بهزیستی شهرستان بوشهر به مناسبت روز جهانی افراد دارای معلولیت
آرزو منوچهری سرپرست مدیریت بهزیستی شهرستان بوشهر در پیامی به مناسبت روز جهانی افراد دارای معلولیت این روز را تبریک گفت .

متن پیام بدین شرح می باشد: 
روز جهانی معلولان فرصتی مغتنم برای ظهور و بروز شایستگی های افرادی است که هم در عمل و هم در اندیشه ثابت کردند معلولیت محدودیت نیست و با وجود برخی نقص عضو ها، اما با برخورداری از اراده راسخ و پولادین می توان به قله های افتخار و امید رسید . 
این روز متعلق به انسانهایی با باور قوی و امیدوار است که با عزمی مثال زدنی و وصف ناپذیر دوشادوش همه آحاد جامعه در جهت توسعه و آبادانی استان گام بر می دارند و از هیچ کوششی دریغ نمی کنند . 
روز جهانی معلولان در حقیقت روز تکریم و تجلیل از کسانی است که با وجود برخی مشکلات جسمی، با توکل به عنایات حضرت حق، تکیه بر اراده محکم و خودباوری سرافرازانه در عرصه‌های گوناگون اجتماع ایفای نقش می‌کنند . 
مسئولان و متولیان این جامعه شایسته موظفند با جدیت مطالبات و نیازمندیهای آنان را دنبال کنند تا با همت همگانی بستری مطمئن و آینده‌ای روشن برای این عزیزان فراهم آید . 
اینجانب ضمن پاسداشت این روز و تبریک آن به همه معلولان و خانواده‌های محترم و صبور آنان از دستگاه‌های اجرایی می خواهم امسال با توجه به شعار روز جهانی معلولان مبنی بر" ساخت جهانی بهتر پس از کرونا برای افراد دارای معلولیت (فراگیر، دسترس پذیر و پایدار)" توجه ویژه به مبلمان شهری مطلوب، مناسب‌سازی محیط برای این عزیزان و رفع مشکلات آنان را در دستور کار داشته باشند و برای تک تک این عزیزان و دست اندر کاران خدمت رسانی به این جامعه پر افتخار آرزوی توفیق، عزت و سربلندی دارم .

شناسه خبر : 160
تاریخ : 1399/9/13 05:35:15
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/08R8fI
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 

اخبار مرتبط

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.