گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
پیام تبریک مدیرکل دفتر شهری و شوراهای استانداری بوشهر به مناسبت سالروز تاسیس سپاه پاسداران
مدیرکل دفتر شهری و شوراهای استانداری بوشهر در پیامی به مناسبت فرارسیدن سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، این روز را به فرماندهان، کارکنان و سربازان جان برکف و ولایت‌مدار سپاه تبریک و تهنیت گفت.

به گزارش نشریه دریاکنار و نقل از روابط عمومی استانداری بوشهر متن پیام هوشنگ رستم‌پور شهیدی به این شرح است:

 

«وَ أَعِدُّوا لَهُمْ مَا اسْتَطَعْتُمْ مِنْ قُوَّهٍ» 

 

دوم اردیبهشت ماه هر سال یادآور رویداد مهمی در تاریخ پر فراز و نشیب انقلاب اسلامی است.

 

دوم اردیبهشت ماه ۱۳۵۸ یادآور تولد فرزند مبارک انقلاب ،نهاد مقدسی که مبتکرانه و هوشمندانه از سوی معمار کبیر انقلاب، امام خمینی (ره) تشکیل و قدرتمندانه همپای انقلاب شکوهمند ایران اسلامی و در راستای اقتدار کشور همواره در عرصه‌های گوناگون خوش درخشید و به سان دژ مستحکمی در برابر توطئه‌های دشمنان مایه اقتدار بوده است.

 

بصیرت و دور اندیشی حضرت امام خمینی (ره) در صدور فرمان تشکیل نهادی مقتدر، جهادی و برخاسته از متن و دل جامعه برای دفاع از انقلاب نوپای مردم مبارز و متعهدایران اسلامی و پشتوانه نیروهای مسلح، از الطاف خفیه الهی و جلوه‌های حمایت خداوند قادر از ملت بزرگ ایران است به طوری بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی در وصف این نیروی مردمی فرمودند : «اگر سپاه نبود کشور هم نبود»

 

اینجانب بر خود فرض می‌دانم، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره بنیانگذار ‌‌و معمار کبیر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی رحمة الله علیه و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان عالی مقام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به ویژه سرباز دلاور اسلام سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، فرارسیدن دوم اردیبهشت سالروز تشکیل نهاد مقدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را محضر بقیه الله العظم ارواحنا له الفداء، مقام معظم رهبری مد ظله العالی، ایثارگران، جانبازان و خانواده‌های معزز و مکرم آن بزرگ مردان سپاه و ملت شریف و پرافتخار ایران اسلامی به ویژه سپاهیان سروقامت خطه ولایتمدار استان بوشهر تبریک عرض نموده؛ در سایه اتکال به قدرت لایزال الهی و تحت زعامت فرماندهی معظم کل قوا، تداوم عزت، قدرت، سربلندی و دستیابی به رسالت خطیر این دلاورمردان کشور عزیزمان را مسئلت نمایم.

 

سربلندی توام با توفیقات روز افزون تمامی فرماندهان و همه سبزپوشان پر افتخار و حماسه ساز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سایه اتکال به قدرت لایزال الهی و عنایات امام عصر (عج) و نایب بر حق ایشان امام خامنه ای عزیز مدظله العالی از خداوند متعال آرزومندم.

 

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مظهر خدمات رسانی به مردم ایران در تمامی زمینه ها و بحران های کشور بوده و هست و این نهاد انقلابی، کارآمدی خود را در طول هشت سال دفاع مقدس و بعد از آن در عرصه های پیشرفت و تعالی به منصه ظهور رساند، امید است در سایه اتکال به قدرت لایزال الهی این نیروی مکتبی و مردمی و سبز پوشانی که در مکتب سرخ امام حسین(ع) مشق عشق و شهادت آموخته اند در راستای تحقق رسالت خویش بیش از پیش موفق و مؤید باشد.

 

 

 

 

شناسه خبر : 1822
تاریخ : 1401/2/2 07:36:16
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/XZhsHa
نویسنده خبر :
X

🔶 آیدا عالی پور
🔹 روزنامه نگار
🔹 دانشجوی کارشناسی معماری دانشگاه فنی و حرفه ای استان بوشهر
🔹 کاردانی مشاوره
🔹 مسئول سایت دریاکنار
🔹 جوانترین خبرنگار عضو صندوق هنر وزارت ارشاد در کشور
🔹 عضو انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 

برچسب ها #پیام تبریک #مدیر کل دفتر شهری و شوراهای استانداری #هوشنگ رستم پور شهیدی #نشریه دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.