گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
نهمین مدال بین المللی علیرضا بخت پاراتکواندوکار بوشهری در رقابتهای جهانی
علیرضا بخت پاراتکواندوکار بوشهری کشورمان در رقابت های جام ریاست فدراسیون جهانی 2023 اردن موفق به کسب مدال طلا این دوره از مسابقات شد.

به گزارش دریاکنار؛ پنجمین دوره مسابقات پاراتکواندو جام ریاست فدراسیون جهانی 2023 امروز یکشنبه 21 آبان به میزبانی کشور اردن در شهر امان و با حضور 47 شرکت کننده برگزار و نهایتا تیم ایران موفق به کسب 5 نشان ارزشمند طلا، یک نقره و یک برنز و عنوان قهرمانی مسابقات شد.

در وزن 80- کیلوگرم، علیرضا بخت ملی پوش دشتستانی در بازی فینال باغلبه بر«جوزف لین» از بریتانیا و کسب نتیجه 39 بر 10 نشان طلای دیگری را برای کشورمان به دست آورد.

این مدال نهمین مدال پیاپی علیرضا بخت در رویدادهای بین المللی از سال گذشته تا به امروز بود، وی پیش از این در رقابت های پاراگرندپری ریاض ، پاراگراندپری بلغارستان ، جام ریاست فدراسیون جهانی ترکیه ، جام ریاست فدراسیون جهانی 2022 و پاراآسیایی ویتنام صاحب گردن آویز طلا , در مسابقات قهرمانی آسیا و پاراآسیایی هانگژو ۲۰۲۳ نشان نقره و رقابت های آزاد قهرمانی اروپا ۲۰۲۳ صاحب مدال برنز شده بود.

 

منبع: روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر

 

شناسه خبر : 12369
تاریخ : 1402/8/23 06:01:46
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/RpLS55
نویسنده خبر :
X

🔶سعاد نصاری
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 گوینده 
🔹 مدیر امور تدوین و صدا

🔹 مدیر امور اداری مالی تعاونی مسکن مهر (شماره 2 استان بوشهر)
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
برچسب ها #مدیرکل ورزش و جوانان #کسب مدال طلا #علیرضا بخت #نهمین مدال بین المللی #جام ریاست فدراسیون جهانی 2023 اردن

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.