گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
بدرقه و تجلیل مدیرکل ورزش و جوانان از ملی پوش پاراتکواندو المپیکی استان بوشهر
باحضور مدیر کل ورزش و جوانان استان بوشهر و رئیس هیات تکواندو بدرقه و تجلیل علیرضا بخت پاراتکواندو کار بوشهری پیش از پارالمپیک 2024 پاریس برگزارشد

به گزارش دریاکنار و نقل از روابط عمومی هیات تکواندو استان بوشهر؛ با حضور مدیر کل ورزش و جوانان استان بوشهر‌ و رئیس هیات تکواندو بدرقه و تجلیل علیرضا بخت پاراتکواندو کار بوشهری پیش از پارالمپیک 2024 پاریس برگزار شد.

مدیر کل ورزش و جوانان استان بوشهر در این نشست با اشاره به موفقیت این تکواندو کار هم استانی در مسابقات جهانی و آسیایی ابراز امیدواری کرد در این آوردگاه ملی المپیک خوش رنگ ترین مدال نصیب تیم ملی و کاروران ورزشی ایران و استان بوشهر شود.

یاسر جمالی افزود: بالاترین افتخار قهرمان ورزشی به اهتزار در آوردن پرچم تیم ملی ایران در المپیک است که این مهم نیز بارها ورزشکاران استان بوشهر در میادین بین المللی برافراشته کردند.

سیدجلال سیدمردانی رئیس هیات تکواندو استان بوشهر ضمن تقدیر از حمایت های همیشگی یاسر جمالی مدیرکل ورزش و جوانان از ورزش المپیکی تکواندو و عیلرضا بخت گفت: کسب سهمیه پاراالمپیک راهی دشوار و سخت بود که تکواندو بوشهری ما توانست با شرکت در بیش ۱۵ رویداد آسیای و جهانی به این مهم دست یابد.

سید مردانی افزود: این مهم نتیجه همت این ورزشکار و همکاری هماهنگ و منسجم فدارسیون تکواندو، اداره کل ورزش و جوانان و هیات استان بوده است و امیدواریم از پاریس خوش رنگ ترین مدال را به ارمغان آورد.

در این آیین علیرضا بخت ملی پوش پار تکواندو استان بوشهر ضمن قدردانی از مدیر کل ورزش و جوانان به دلیل توجه به قهرمانان گفت: تیم ملی پار اتکواندو کار با 5 ملی پوش آقایان و بانوان 2 شهریورماه به پاریس اعزام خواهد شد که روز 10 شهریور ماه به مصاف رقیبان خود در پارالمپیک خواهم رفت .

‎در این دیدار که پدر و مادر بخت حضور داشتند برای ایجاد انگیزه بخت پیش از 

‎پارالمپیک مبلغ 100 میلیون تومان به وی اختصاص یافت.

شناسه خبر : 16359
تاریخ : 1403/5/27 04:20:36
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/VnbHkv
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #پاراتکواندو #المپیک #مدیرکل ورزش و جوانان #پارالمپیک #دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.