گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
پیام تسلیت سرپرست مجتمع گاز پارس جنوبی
پیام سرپرست مجتمع گاز پارس جنوبي در پی شهادت مجاهد قهرمان فرمانده "یحیی السنوار":
✍غلامعباس حسيني، سرپرست مجتمع گاز پارس جنوبي با صدور پیامی، شهادت شهید "یحیی سنوار" رئیس دفتر سیاسی حماس را تسلیت گفت.

بسم الله الرحمن الرحیم

"مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ فَمِنهُم مَن قَضىٰ نَحبَهُ وَ مِنهُم مَن یَنتَظِرُ وَ ما بَدَّلوا تَبدیلًا"

شهادت سرافرازانه مجاهد نستوه و مبارز راه حق، سردار والامقام «یحیی سنوار» رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس که تا آخرین لحظه عمر، مشغول دفاع خالصانه از وطن و نبرد با رژیم جنایتکار و اشغالگر قدس بود را به امت اسلامی، جبهه مقاومت در سراسر منطقه و جنبش‌های آزادی‌بخش اسلامی فلسطین و كاركنان جبهه‌ي اقتصادي كشور در مجتمع گاز پارس جنوبي تسلیت و تعزیت عرض می‌کنم.

شهادت آن شهید راه مقاومت نه‌تن‌ها هیچ خللی در مسير آزادی فلسطین و قدس شریف ایجاد نمی‌کند بلکه موجب خواهد شد جبهه مقاومت با عزمی راسخ‌تر، اراده‌ای مستحكم‌تر در راه سرنگونی رژیم جعلی اسرائیل گام بردارد.

شهادت سرداران بزرگ جبهه‌ي مقاومت نویدی به پایان زندگی نکبت‌بار مستکبران جهان به‌ویژه رژیم اشغالگر صهیونیستی است؛ این رژیم جعلی بداند که این اقدام‌های ددمنشانه بی‌پاسخ نخواهد ماند و نیرو‌های مقاومت انتقام خون آن شهید والامقام و تمام شهیدانی که جان خود را در دفاع از آرمان‌های ملت قهرمان فلسطین و اسلام نثار کردند، خواهند گرفت.

اینجانب شهادت این مجاهد آزاده، سرافراز، مومن و پرهیزکار را به آزادگان جهان، ملت مظلوم و مقاوم فلسطین و یاران ایشان تبریک و تسلیت عرض می‌کنم و برای ملت مبارز فلسطین و مردم مظلوم غزه از خداوند متعال طلب نصرت، عزت و پیروزی خواستارم.

غلامعباس حسيني 

 سرپرست مجتمع گاز پارس جنوبي

 

شناسه خبر : 17955
تاریخ : 1403/7/28 13:38:49
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/odgxQf
نویسنده خبر :
X

🔶الهام میرزائی زاده
🔹روزنامه نگار
🔹کارشناسی اقتصاد بازرگانی دانشگاه خلیج فارس بوشهر 
🔹عضو صندوق هنر وزارت در کشور
🔹دبیرکمیته عضویت انجمن روزنامه نگاران و خبرنگاران استان بوشهر 
🔹مشاور رسانه ای شورا و شهرداری بندر دیر

برچسب ها #پیام تسلیت #سرپرست مجتمع گاز پارس جنوبی #یحیی سنوار #دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.