گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
پیام عراقچی در شبکه ایکس در خصوص دیدار‌ با دبیرکل سازمان ملل متحد
بی عملی شورای امنیت سازمان ملل به دلیل کارشکنی آمریکا و دیگر حامیان غربی اسرائیل دلیل عمده استمرار جنایت ها و ماجراجویی‌های رژیم نامشروع صهیونیستی است.

در گفتگو با دبیرکل سازمان ملل تاکید کردم که بی عملی شورای امنیت سازمان ملل به دلیل کارشکنی آمریکا و دیگر حامیان غربی اسرائیل دلیل عمده استمرار جنایت ها و ماجراجویی‌های رژیم نامشروع صهیونیستی است.

با وجود این، مسئولیت قانونی و اخلاقی دبیرکل اقتضا می‌کند که صدای جامعه بین المللی علیه تجاوزگری و نسل کشی باشد و از اختیارات خود طبق منشور ملل متحد برای بسیج جامعه جهانی جهت اقدام موثر برای مقابله با تجاوزگری رژیم استفاده کند.

به دبیرکل یادآوری کردم که آمریکا شریک قطعی جنایات اسرائیل در غزه و لبنان است کمااینکه سید مقاومت نیز با سلاح سنگرشکن ۵۰۰۰ پوندی اهدایی آمریکا مورد هدف قرار گرفته و به شهادت رسید.

جمهوری اسلامی ایران برای دفاع از امنیت و منافع حیاتی خود و مقابله با شرارت رژیم صهیونیستی مصمم است. ایران در کنار لبنان است.

 
شناسه خبر : 17536
تاریخ : 1403/7/8 07:42:25
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/Bc9rpp
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #سازمان ملل #شورای امنیت #عراقچی

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.