گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
💢پیام فرماندار بوشهر به مناسبت روز شوراها
بدون شک یکی از اولویت ها و آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی توجه ویژه و خدمت رسانی به روستاییان و عشایر بوده است این مهم به عنوان یکی از راهبردهای اصلی در بیانات امام راحل و مقام معظم رهبری و همچنین یکی از ماموریت های ویژه تمامی دولت های بعد از انقلاب اسلامی در دستور کار قرار گرفته است.

نهم اردیبهشت ماه روز شوراها نامگذاری شده فرصت مغتنمی است برای بازخوانی نقش جایگاه و رسالت شوراها به عنوان نمادی پویا و تأثیرگذار در عرصه عمران و آبادانی کشور,اينجانب فرارسيدن نهم ارديبهشت ماه سالروز تأسيس نهاد مقدس شوراهاي اسلامي را به رؤسا و اعضاي محترم شوراهاي اسلامي شهرستان و روستاهاي بخش مركزي بوشهر تبريك و تهنيت عرض نموده ضمن تقدير و تشكر  در جهت پيگيري مسائل و انجام امور محوله با اميد به وظيفه شناسي و توجه به اصل دانش محوري در حل مشكلات اهالي خونگرم شهر و روستا براي نيل به جامعه شهروند محور تلاش نموده در راه اعتلاي آرمان هاي مقدس جمهوري اسلامي در ظلّ توجهات حضرت ولي عصر(عج) و رهنمودهاي مقام معظم رهبري(مدظله العالي) و اجراي سياست هاي دولت تدبير و اميد موفق و پيروز باشند.

شناسه خبر : 477
تاریخ : 1400/2/9 11:11:13
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/z7Vf4O
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 

اخبار مرتبط

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.