گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
چمدان بازمانده از کسب مقام باز نماند
به گزارش دریاکنار ،مسئول سازمان بسیج هنرمندان البرز گفت: علیرضا داننده‌فرد از این استان با نمایش «چمدان بازمانده» در بخش خیابانی اختتامیه سیزدهمین جشنواره تئاتر سراسری بسیج رتبه نخست بازیگری را کسب کرد.

ابراهیم نوروزی‌فر  اظهار کرد: اختتامیه سیزدهمین جشنواره تئاتر سراسری بسیج با حضور ۶۹۰ گروه منتخب از سراسر کشور امروز در بوشهر برگزار شد.

وی بیان کرد: در این اختتامیه با عنوان «سودای عشق» علیرضا داننده‌فرد از استان البرز با نمایش «چمدان بازمانده» با موضوع دفاع مقدس در بخش خیابانی موفق به کسب رتبه نخست بازیگری شد.

مسئول سازمان بسیج هنرمندان البرز تصریح کرد: در این اختتامیه سردار سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین، آیت‌الله بوشهری نماینده ولی فقیه در استان بوشهر و دکتر جمیری رئیس سازمان بسیج هنرمندان و جمعی از هنرمندان خوب کشورمان برگزار شد.

وی با بیان اینکه نمایش چمدان بازمانده مستقیم به جشنواره فجر را پیدا کرد، خاطرنشان کرد: امیدوار هستیم که نماینده استان البرز در این جشنواره نیز موفق به کسب رتبه شود.

نوروزی‌فر با بیان اینکه جشنواره تئاتر بسیج بعد از چند سال وقفه در استان البرز برگزار شد، گفت: دو گروه از منتخبین جشنواره تئاتر استانی به جشنواره کشوری راه پیدا کردند که یک گروه در بخش خیابانی موفق به کسب رتبه شد.

وی اظهار کرد: امیدوارم که مسئولان استانی به ویژه مسئولان فرهنگی استان کمک کنند تا جایگاه هنر و هنرمند در سطح استان تقویت شود.

شناسه خبر : 4752
تاریخ : 1401/10/2 21:35:22
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/qVTL4n
نویسنده خبر :
X

🔶 شبنم میرزایی وند

🔹 مترجم | نویسنده | خبرنگار
🔹 دکتری تخصصی روانشناسی
 
🔹 مدرس دانشگاه
🔹 عضو انجمن روانشناسی آمریکا
🔹 عضو انجمن هیپنوتراپی آمریکا
🔹 عضو رسمی باشگاه پژوهشگران جوان
 
🔹 مدیر مسئول نشریه ژاله هنر
🔹 مدیر دفتر نمایندگی نشریه دریاکنار و نگین جم در استان البرز
🔹رئیس انجمن ادبی شبنم صبح
 
🔹 مدیر مسئول موسسه دیبای هنر

 

برچسب ها #بسیج #سودای عشق #جشنواره #نشریه دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.