گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
کارگاه آموزشی آسیب شناسی حوادث ناشی از کار در شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر برگزار شد
به گزارش نشریه دریاکنار و نقل از روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر، ابوالحسن عالی در تشریح این خبر اظهار کرد: کارگاه آموزشی آسیب شناسی حوادث ناشی از کاربا هدف بررسی حوادث منجر به فوت در سالهای اخیر در صنعت آبفا و تحلیل حوادث آماری منجر به فوت با حضور همکاران مسئول و ذیربط تشکیل شد.

عبدالکریم زرنگ دبیر کمیته ( EHSS ) و مدرس دوره در ابتدا تعاریفی در حوزه محیط زیست ، بهداشت، ایمنی و امور اجتماعی (EHSS) را ارائه کرد. وی افزود: خطرات و حوادث بخش جدایی ناپذیر محیط کار هستند و رعایت قوانین و مقررات ایمنی و بهداشت و محیط زیست امری ضروری می باشد. عدم تکرار حوادث با دلایل مشابه، بخصوص بروز حوادث برای شهروندان براثر عدم رعایت نکات ایمنی در محل پروژه های تاسیسات شرکت و زیان های مالی و معنوی ناشی از آنها و...، تاثیر آموزش در کاهش حوادث ناشی از کار و ارتقاء فرهنگ ایمنی در سطح شرکت ها و پیمانکاران طرف قرارداد از دیگر موضوعات مطرح شده در این دوره آموزشی بود.

شناسه خبر : 5319
تاریخ : 1401/10/28 11:33:14
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/6Lz9t8
نویسنده خبر :
X

🔶 آیدا عالی پور
🔹 روزنامه نگار
🔹 دانشجوی کارشناسی معماری دانشگاه فنی و حرفه ای استان بوشهر
🔹 کاردانی مشاوره
🔹 مسئول سایت دریاکنار
🔹 جوانترین خبرنگار عضو صندوق هنر وزارت ارشاد در کشور
🔹 عضو انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 

برچسب ها #کارگاه #آموزشی #آسیب شناسی #شرکت آب و فاضلاب #نشریه دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.