گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
کارگاه آموزشی کشاورزی حفاظتی بین استانی در شهرستان دشتستان برگزار گردید
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان دشتستان: با همکاری مدیریت هماهنگی ترویج کشاورزی استان کارگاه آموزشی کشاورزی حفاظتی بین استانی در مرکز حومه شهرستان دشتستان برگزار گردید.

به گزارش دریاکنار و نقل از  روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی دشتستان، محمدرسول صحراکار گفت: با هماهنگی اداره آموزش و ترویج شهرستان دشتستان و رئیس انجمن گندمکاران استان بوشهر و با حضور رئیس اداره مکانیزاسیون استان، مروجان،کارشناسان، کشاورزان شهرستان های دشتستان، تنگستان، بوشهر، دشتی و تعدادی از کشاورزان استان فارس کارگاه آموزشی کشاورزی حفاطتی در بخش مرکزی (حومه برازجان) برگزار شد. صحراکار افزود: در این کارگاه، مدرس دوره آقای اسدی محقق و پژوهشگرحوزه کشاورزی حفاظتی در رابطه با ارزش خاک و آب بعنوان میراث گذشتگان و امانت آیندگان بطور مبسوط توصیحاتی ارائه کرد و با ذکر مزایای حفاظت از خاک و کشاورزی حفاظتی و سیستم‌های کم خاکورز و بی خاکورز فعالیت‌های انجام شده در دنیا و ایران وچشم انداز آینده این روش کشاورزی را تشریح کرد.

شناسه خبر : 6892
تاریخ : 1402/1/21 05:13:33
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/iGnq17
نویسنده خبر :
X

🔶 آیدا عالی پور
🔹 روزنامه نگار
🔹 دانشجوی کارشناسی معماری دانشگاه فنی و حرفه ای استان بوشهر
🔹 کاردانی مشاوره
🔹 مسئول سایت دریاکنار
🔹 جوانترین خبرنگار عضو صندوق هنر وزارت ارشاد در کشور
🔹 عضو انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 

برچسب ها #کارگاه #آموزش #کشاورزی #دشتستان #نشریه دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.