گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
کتاب آداش اثر حجت یکتا بازیگر نمایشی رونمایی شد
کتاب آداش دومین اثر حجت یکتا بازیگر نمایش و نویسنده کتب داستانی رونمایی و روانه بازار کتاب شد. این رُمان دومین اثر حجت یکتا می باشد

کتاب آداش اثر جدید حجت یکتا منتشر شد 

 

کتاب رمان «آداش» نوشته حجت یکتا در مرکز اسناد و شناسایی مفاخر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رونمایی گردید.

 

این کتاب روایتی واقعی از زندگی قهرمان داستان (آداش و خانواده اش) است که در یکی از روستاهای دو رافتاده زندگی می کند و در سالهای جنگ تحمیلی ناگزیر از زادگاهش به شهر کوچ نموده و دچار سختی ها و ناملایمات زندگی می شود. این داستان با قلمی روان و شیوا نوشته شده به طوری که ذهن خواننده را با تصویر سازی و حوادث پیش بینی نشده تا پایان داستان همراه می نماید.

 

حجت یکتا متولد سال ۱۳۵۶ بروجرد می باشد. وی دبیر بازنشسته ادبیات است و در زمینه های نویسندگی، بازیگری و کارگردانی تئاتر، سالها سابقه فعالیت دارد و عناوین برتر استانی و کشوری را در جشنواره های مختلف کسب نموده است. این کتاب دومین کتاب وی است که منتشر شده، کتاب قبلی ایشان مجموعه داستانی با عنوان «باژیلان» سال گذشته در این مرکز رونمایی شده بود.

شناسه خبر : 4298
تاریخ : 1401/9/9 12:18:16
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/KcOOS6
نویسنده خبر :
X

🔶مهدی بیرانوند 
🔹متخلص به روژمان 
🔹نویسنده و روزنامه‌نگار لرستانی 
🔹بعنوان سرپرست نویسندگان و شاعران خانه ناشران ایران (حوزه مشق) و گروه کشف استعداد برتر ایران از سوی دکتر فردین احمدی انتخاب شد.

برچسب ها #حجت یکتا، کتاب، رُمان

اخبار مرتبط

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.