گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
کتاب "انگلیسی‌ها در بوشهر" نوشته ایرج صغیری به بازار کتاب آمد
مجموعه داستان انگلیسی‌ها در بوشهر نوشته ایرج صغیری در ۱۸۸ صفحه با شمارگان ۵۵۰ نسخه به بازار نشر رسید

مجموعه داستان «انگلیسی‌ها در بوشهر» اثر ایرج صغیری منتشر شد

 

 

به گزارش دریاکنار: 

مجموعه داستان انگلیسی‌ها در بوشهر از ۱۶ داستان با عنوان‌های پرتقال، پنکه هواپیما، پهلوون، تنیس، چگونه ملک‌التجار بوشهری به خاک سیاه نشست، چلچراغ، حاج رئیس(رئیس التجار بوشهری)، دو نوکر، طاق خونی، روی انبوهی «شوریده» ناظر بازار، باغبان هندی، پرچم غراب، خالی کردن مشک آب در جنگ، داروی عقرب و لامپ رادار، تشکیل شده است.

قبل از شروع هر داستان، نویسنده کتاب توضیح مختصری درباره موضوع داستان و آداب و رسوم بوشهری ارائه می‌دهد که به جذابیت کتاب و درک آن برای مخاطبان در شهرها و استان‌های دیگر کمک می‌کند. همچنین در متن گاهی از کلماتی استفاده شده که ممکن است مردم در همه شهرها معنی آن را ندانند، همه کلمات در کتاب زیرنویس شده و کتاب برای همه قابل فهم است.

مجموعه داستان انگلیسی‌ها در بوشهر نوشته ایرج صغیری در ۱۸۸ صفحه با شمارگان ۵۵۰ نسخه و قیمت ۱۰۰ هزار تومان، بهار ۱۴۰۲ توسط انتشارات نریمان منتشر شد.

 

 

شناسه خبر : 9482
تاریخ : 1402/4/21 10:48:03
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/w9ga5Y
نویسنده خبر :
X

🔶مهدی بیرانوند 
🔹متخلص به روژمان 
🔹نویسنده و روزنامه‌نگار لرستانی 
🔹بعنوان سرپرست نویسندگان و شاعران خانه ناشران ایران (حوزه مشق) و گروه کشف استعداد برتر ایران از سوی دکتر فردین احمدی انتخاب شد.

برچسب ها #مجموعه داستان انگلیسی‌ها در بوشهر #ایرج صغیری #معرفی کتاب #دریاکنار

اخبار مرتبط

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.