گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
کتاب " بازگشت پس از ۳۳ و سال و ۴ ماه" رونمایی و منتشر شد
این کتاب یک مجموعه داستان به قلم حمیرا رنجبر و فاطمه نصر اصفهانی است که به تازگی از انتشارات کدیور منتشر شده است
کتاب " بازگشت پس از ۳۳ و سال و ۴ ماه" رونمایی و منتشر شد این کتاب یک مجموعه داستان به قلم حمیرا رنجبر و فاطمه نصر اصفهانی است که به تازگی از انتشارات کدیور منتشر شده است. این کتاب با عنوان بازگشت پس از ۳۳ و سال و ۴ ماه با موضوع شهادت شهید حاج حسن حجاریان است که دارای ۱۵۶ صفحه است و به قیمت ۱۴۰،۰۰۰ تومان به بازار کتاب رسیده است. مروری بر مطالب کتاب: این کتاب درمورد شهید حاج حسن حجاریان فرزند جواد می باشد. ایشان در تاریخ دوم شهریور ماه سال ۱۳۴۲ در اصفهان متولد و در اسفند ماه ۱۳۶۰ در عملیات مولای متقیان در چزابه به شهادت نایل شد. نویسنده کتاب: نویسنده این اثر خانم حمیرا رنجبر به تاریخ ۱۳۷۳ د شهر اصفهان است. وی همچنین نویسنده آثاری چون: چگونه پول پارو کنیم؟ تو میتوانی لبخندت را بساز دختر سازمان مردم نهاد (کلیات) یک عاشقانه آرام (عشق ناکام) هزار توی حقیقت (حقیقت رویا) عجایب شگفت انگیز (اعضای بدن) بازگشت پس از ۳۳ سال و ۴ ماه می باشد.
شناسه خبر : 7946
تاریخ : 1402/2/25 14:01:35
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/VNgaKl
نویسنده خبر :
X

🔶مهدی بیرانوند 
🔹متخلص به روژمان 
🔹نویسنده و روزنامه‌نگار لرستانی 
🔹بعنوان سرپرست نویسندگان و شاعران خانه ناشران ایران (حوزه مشق) و گروه کشف استعداد برتر ایران از سوی دکتر فردین احمدی انتخاب شد.

برچسب ها #معرفی کتاب #بازگشت پس از ۳۳ سال و ۴ ماه #نشر کدیور #حمیرا رنجبر #دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.