گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
کتاب " مونیخ شش و نوزده دقیقه " اثر پوریا اسدی منتشر شد
رمان مونیخ «شش و نوزده دقیقه» نوشته پوریا اسدی شامل روایت سرگذشت پر پیچ و خم زندگی یک مهاجر ایرانی به‌تازگی توسط نشر هفتان منتشر و راهی بازار نشر شده است

کتاب " مونیخ شش و نوزده دقیقه " اثر پوریا اسدی منتشر شد

 

 

رمان مونیخ «شش و نوزده دقیقه» نوشته پوریا اسدی شامل روایت سرگذشت پر پیچ و خم زندگی یک مهاجر ایرانی به‌تازگی توسط نشر هفتان منتشر و راهی بازار نشر شده است.

 

رمان مونیخ شش و نوزده دقیقه سرگذشت پر پیچ و خم زندگی یک مهاجر ایرانی که برای رسیدن به یک زندگی جدید دست به مهاجرت زده را روایت می‌کند، اما در پس این مهاجرت با شرایط و موقعیت‌های گوناگونی روبرو می‌شود که زندگی اش وارد مسیر جدیدی خواهد شد.

 

این کتاب که نگارش آن نزدیک به دو سال طول کشیده هم اکنون وارد بازار نشر شده است. همچنین این رمان هفتمین اثر پوریا اسدی است که در نشر هفتان به چاپ رسیده است.

 

از کتاب‌های وی می‌توان به چشمهایت را عوض می‌کنی، بی نقاب، با تو دیگر تنها نیستم، قصه بی تا، بوی تلخ گلاب و دوستم عزارئیل اشاره کرد.

 

 

 

شناسه خبر : 7110
تاریخ : 1402/1/27 13:46:31
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/vQwcou
نویسنده خبر :
X

🔶مهدی بیرانوند 
🔹متخلص به روژمان 
🔹نویسنده و روزنامه‌نگار لرستانی 
🔹بعنوان سرپرست نویسندگان و شاعران خانه ناشران ایران (حوزه مشق) و گروه کشف استعداد برتر ایران از سوی دکتر فردین احمدی انتخاب شد.

برچسب ها #رمان ایرانی #پوریا اسدی #مونیخ شش و نوزده دقیقه #دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.