گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
باتدبیر فرماندار دیر یکی از مهم ترین مشکلات جنوب استان برطرف می شود؛
کرسی‌های آزاداندیشی عفاف و حجاب در دانشگاه‌ها و مدارس شهرستان دیر برپا شود
فرماندار دیر گفت: کرسی‌های آزاداندیشی عفاف و حجاب با حضور اساتید برجسته در دانشگاه‌ها و مدارس شهرستان دیر برگزار شود.

یونس باربرز روز پنجشنبه در نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان دیر با تبریک دهه کرامت و تقدیر از نیروی انتظامی در اجرای طرح نور، اظهار داشت: با یک نگاه سطحی و کمی دقت کاملاً محرز است که کشف حجاب و برهنگی برنامه دشمن برای براندازی در ایران است.

فرماندار شهرستان دیر ادامه داد: بی حجابی نقشه و پله اول دشمن برای نابودی ایران و ایرانی است و همه به این موضوع واقف هستند.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی از ابتدای انقلاب تاکنون تهدیدها را به فرصت تبدیل کرده که این هنر رهبر انقلاب و مردم ماست، ابراز داشت: در اجرای طرح گسترش فرهنگ عفاف و حجاب ابتدا باید به سراغ دستگاه‌ها برویم بعد مراکز عمومی که در اختیار آنهاست و بعد کل جامعه، تا عفاف و حجاب در شهرستان نهادینه شود.

وی افزود: آموزش و پرورش، دانشگاه‌ها، صنعت و معدن، اتاق اصناف، کمیته امداد، بهزیستی، فرهنگ و ارشاد، ورزش و جوانان، میراث فرهنگی، اصحاب رسانه، فضای مجازی، گروه‌های جهادی، مساجد و حسینیه‌ها و هیأت‌ها در مسئله عفاف و حجاب نقش مهمی دارند.

باربرز، خواستار برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی عفاف و حجاب با حضور اساتید برجسته در دانشگاه‌ها و آموزش و پرورش شد و ابراز کرد: تبلیغ چهره به چهره در موضوع عفاف و حجاب خیلی تأثیرگذار است.

فرماندار شهرستان دیر خواستار ورود ادارات به ترویج عفاف و حجاب از طریق فضای مجازی و تولید کلیپ شد و بیان کرد: با کسانی که واقعاً در فضای حقیقی و مجازی پدیده بی حجابی را با برنامه و هدف ترویج می‌کنند، طبق قانون به شدت برخورد شود.

وی تاکید کرد: قوانین عفاف و حجاب در اماکن عمومی، مدارس، پارک‌ها، بوم گردی‌ها، بیمارستان و مراکز بهداشتی، فروشگاه‌های زنجیره‌ای و غیره که تحت نظر ادارات و دستگاه‌ها است، نصب شود و نظارت بر این اماکن مهم است

شناسه خبر : 15342
تاریخ : 1403/2/28 13:03:20
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/dlGvke
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #یونس باربرز #فرماندار دیر

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.