گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
کرواسی با شکست نماینده قدرتمند آسیا راهی مرحله یک چهارم نهایی شد
تیم ملی فوتبال کرواسی در ضربات پنالتی توانست نماینده قدرتمند آسیا را شکست دهد و به مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی قطر برسد

کرواسی نماینده قدرتمند آسیا را حذف و به یک چهارم نهایی رسید

 

 دیدار ژاپن و کرواسی در جام جهانی ۲۰۲۲ با تساوی یک بر یک به پایان رسید و کار به ضربات پنالتی کشیده شد. در این مرحله دروازه‌بان کروات‌ها خوش درخشید و با مهار ۳ پنالتی حریف زمینه‌ساز صعود تیمش به یک‌چهارم نهایی شد.

 

به گزارش دریا کنار، در دیدار پنجم مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی قطر، دو تیم ژاپن و کرواسی برابر هم به میدان رفتند که گزارش این دیدار را در زیر می‌خوانید:

 

ژاپن یک - کرواسی یک

داور: اسماعیل الفتح (آمریکا)

ورزشگاه: الجنوب

گل: مائدا برای ژاپن، پریشیچ برای کرواسی

کارت زرد: متئو کواچیچ و برنا باریشیچ از کرواسی

کارت قرمز: -

 

ترکیب کرواسی: دومینیک لیواکویچ، برنا باریشیچ، ایوان پرشیچ (۱۰۵- اورسیچ)، دیان لاورن، متئو کواچیچ (۹۹- لاورو مایر)، آندری کراماریچ (۶۸- پاشالیچ)، لوکا مودریچ (۹۹- نیکولا ولاشیچ)، مارسلو بروزویچ، برونو پتکوویچ (۶۱- بودیمیر (۱۰۵- لیوایا))، یوشکو گواردیول و یوسیپ یورانووییچ.

شناسه خبر : 4393
تاریخ : 1401/9/15 14:41:07
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/nXva8D
نویسنده خبر :
X

🔶مهدی بیرانوند 
🔹متخلص به روژمان 
🔹نویسنده و روزنامه‌نگار لرستانی 
🔹بعنوان سرپرست نویسندگان و شاعران خانه ناشران ایران (حوزه مشق) و گروه کشف استعداد برتر ایران از سوی دکتر فردین احمدی انتخاب شد.

برچسب ها #کرواسی، جام جهانی قطر، ژاپن

اخبار مرتبط

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.