گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
یک هزارو ۸۷۶ استعلام الکترونیک قضایی در اداره کل ثبت اسناد و املاک استان بوشهر بررسی و پاسخ داده شد
رئیس کل دادگستری استان بوشهر گفت: در فرورین ماه امسال یک هزارو۸۷۶ استعلام از مراجع قضایی به ادارات ثبت ارسال و پاسخ آنان ارسال شده است.

 مهدی مهرانگیز رئیس کل دادگستری استان بوشهر با بیان اینکه به یک هزار و۸۷۶ استعلام الکترونیکی قضایی در فروردین ماه سال گذشته توسط اداره کل ثبت اسناد و املاک بوشهر پاسخ داده شده است، اظهار کرد: تعداد یک هزار و ۸۵۸ استعلام از مراجع قضایی به ادارات ثبت ارسال و در کمتر از ۴۸ ساعت پاسخ آنان داده شده و به طور متوسط۹۹ درصد از استعلامات کمتر از دو روز پاسخ داده شده است.

وی ضمن اعلام این موضوع که با ارسال سریع پاسخ استعلامات قضایی از اطاله دادرسی جلوگیری می‌شود، افزود: هوشمندسازی همه‌جانبه فرآیند‌های قضایی، جزء محور‌های تحولی در دستگاه قضایی قرار دارد و این امر از آن جهت در زمره اولویت‌های اصلی دستگاه قضایی در دوره تحول قرار گرفته که سبب تسهیل و تسریع در دسترسی مردم به عدالت می‌شود.

وی افزود: ادارات ثبت اسناد و املاک شهرستان‌های تنگستان، عسلویه، دیلم و دیر تمامی استعلامات قضایی را در فروردین ماه کمتر از ۴۸ ساعت پاسخ داده اند.

 مهرانگیز بیان کرد: در سال گذشته تعداد ۳۱هزارو ۵۰ استعلام قضایی به ادارات ثبت اسناد و املاک استان بوشهر ارسال گردید که ۹۸.۷ درصد این استعلامات کمتر از ۴۸ ساعت پاسخ داده شد.

شناسه خبر : 7303
تاریخ : 1402/2/4 07:51:53
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/EG4qPQ
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #مهدی مهرانگیز #رئیس کل دادگستری #استعلام الکترونیکی قضایی #مراجع قضایی #نشریه دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.