گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
۱۰ طرح عمرانی در بوشهر در حال اجراست
فرماندار بوشهر گفت: ۵ آب‌شیرین‌کن و ۵ بیمارستان با سرمایه‌گذاری دولت و بخش خصوصی در شهر بوشهر در حال اجراست.

به گزارش دریاکنار، صالح رحیمی در بازدید از طرح‌های در حال اجرا در شهرستان بوشهر بیان کرد: دولت سیزدهم در استان بوشهر اقدامات ارزشمندی در بخش‌های مختلف انجام داده که این مهم در شهرستان بوشهر نیز با شتاب خوبی تداوم دارد.

وی افزود: اجرای طرح‌های اقتصادی و عمرانی و زیربنایی در بوشهر با کیفیت مطلوبی انجام می‌شود و برای رفع دغدغه‌های اساسی مردم برنامه‌ریزی مناسبی صورت گرفته است.

فرماندار بوشهر با بیان این‌که خدمات زیربنایی در شهرستان بوشهر افزایش یافته است، اضافه کرد: اکنون ۵ واحد آب‌شیرین‌کن و ۵ بیمارستان در شهر بوشهر در حال ساخت و اجرا است.

وی عنوان کرد: تکمیل آب‌شیرین‌کن‌های در دست اجرا، وابستگی بوشهر به استان‌های همجوار را رفع می‌کند و اعتبارات خوبی برای این طرح‌ها در نظر گرفته‌ایم.

رحیمی گفت: ۵ بیمارستان جدید نیز از سوی دولت و همچنین بخش خصوصی در شهرستان بوشهر در دست اجراست که برای تسریع در تکمیل این طرح‌ها، برنامه‌ریزی شده است.

وی با تبیین دستاورد‌های دولت در شهرستان بوشهر، یادآور شد: در دهه فجر امسال ۱۳۰ طرح عمرانی و اقتصادی در شهرستان بوشهر افتتاح و یا عملیات اجرایی آنها آغاز شد.

فرماندار بوشهر با اشاره به انتخابات ۱۱ اسفند، مشارکت مردم را مهم‌ترین اصل در انتخابات برشمرد و افزود: حضور مردم نماد اقتدار ملی و خنثی کننده توطئه و نیرنگ شوم دشمنان و بدخواهان نظام جمهوری اسلامی است.

 

منبع: خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر

شناسه خبر : 14032
تاریخ : 1402/11/28 11:52:43
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/10GdKg
نویسنده خبر :
X

🔶سعاد نصاری
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 گوینده 
🔹 مدیر امور تدوین و صدا

🔹 مدیر امور اداری مالی تعاونی مسکن مهر (شماره 2 استان بوشهر)
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
برچسب ها #فرماندار بوشهر #طرح عمرانی #آب‌شیرین‌کن #بیمارستان #سرمایه‌گذاری دولت و بخش خصوصی #استان بوشهر #دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.