گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
۱۶ فقره انشعاب غیر مجاز آب در بوشهر شناسایی شد
حسین رخشنده مدیر امور آبفا شهرستان بوشهر صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: حفظ و نگهداری از تاسیسات آبرسانی نقش کلیدی در تامین آب پایدار دارد

وی از تعویض ۴ دستگاه الکتروپمپ حلزونی مربوط به تاسیسات آبرسانی شهید ماهینی خبر داد و گفت: تعویض این الکتروپمپ‌ها می تواند تسریع در آبگیری تانکری و از ایجاد صف‌‌های خودرویی جلوگیری نماید.

رخشنده اعتبار این عملیات نوسازی را ۸۰۰ میلیون ریال دانست و بیان کرد: شبکه آبی کوچه مهر ۱۶ کوی امامزاده نیز به طول ۱۰۰ متر و با اعتباری بالغ بر یک میلیارد ۸۰۰ میلیون ریال توسط پرسنل فنی توسعه یافت.

مدیر امور آبفا شهرستان بوشهر اضافه کرد: در خیابان‌های خبرنگار و جمهوری در راستای کیفیت بخشی و فشار مناسب آب به ترتیب ۴۷ و ۲۱ متر توسعه شبکه آب و فاضلاب صورت گرفت.

وی خاطر از شناسایی ۱۶ فقره انشعاب غیر مجاز در شهرستان بوشهر خبر داد و خاطر نشان کرد: در راستای حفظ احقاق مشترکین آبفا این موارد به مقام قضایی معرفی شدند.

شناسه خبر : 8594
تاریخ : 1402/3/17 05:23:18
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/MDx9yH
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #انشعاب #غیرمجاز #بوشهر #امور آبفا #نشریه دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.