آخرین اخبار
اجرای عملیات انشعاب گیری گرم برای گازرسانی به شهرک صنعتی دیر
مدیر عامل شرکت گاز استان بوشهر ازانجام عملیات انشعاب گیری گرم (HoT TAP ) از خط انتقال متانول کاوه شهرستان دیر خبر داد .

به گزارش دریاکنار؛ مدیرعامل این شرکت گفت: هدف از اجرای این عملیات گازرسانی به شهرک صنعتی دیر می باشد که توسط شرکت گاز استان بوشهر و با همکاری مناطق پنج و ده عملیات انتقال گاز و همچنین شرکت متانول کاوه با دقت و حساسیت بالایی اجرا شد.

علی اکبر فقیه در ادامه تصریح کرد: یکی ازدستاوردهای شرکت گاز استان بوشهر برخورداری صنایع عمده و جزء از نعمت گاز طبیعی بوده که با رویکرد توسعه اقتصادی استان، ایجاد ارزش افزوده، حفظ محیط زیست و اشتغال آفرینی انجام شده و سهم مهمی در ارتقای زیرساخت های استان داشته است که در حال حاضر با گازرسانی به شهرک صنعتی دیر 100 درصد از شهرک های صنعتی استان بهرمند از نعمت گاز طبیعی می باشند.

 

علی اکبر فقیه در پایان از مناطق پنج و ده عملیات انتقال گاز و شرکت متانول کاوه، اورژانس شهرستان دیر، اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای این شهرستان، آتش نشانی و شهرداری که در این عملیات مهم نقش داشتند تشکر و قدردانی کرد .

 

منبع: روابط عمومی شرکت گاز استان بوشهر

 
 
شناسه خبر : 13045
تاریخ : 1402/10/2 11:13:27
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/ObLFQ3
نویسنده خبر :
X

🔶سعاد نصاری
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 گوینده 
🔹 مدیر امور تدوین و صدا

🔹 مدیر امور اداری مالی تعاونی مسکن مهر (شماره 2 استان بوشهر)
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
برچسب ها #شرکت گاز #اجرای #عملیات #انشعاب گیری گرم #گازرسانی #شهرک صنعتی دیر #خط انتقال متانول #کاوه #شهرستان دیر

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.