گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
۲۵ نفر از مددجویان زندان شهرستان دشتی از ارفاقات قانونی برخوردار شدند
رئیس کل دادگستری استان بوشهر در بازدید از زندان شهرستان دشتی و دیدار با زندانیان از موافقت با آزادی و اعزام به مرخصی ۲۵ نفر از زندانیان این شهرستان خبر داد.

مهدی مهرانگیز رئیس کل دادگستری استان بوشهر به همراه معاون قضایی و رئیس حفاظت و اطلاعات دادگستری استان، رئیس دادگستری و دادستان شهرستان و مدیر کل زندان‌های استان بوشهر از زندان دشتی بازدید و با مددجویان دیدار چهره به چهره کرد.

مهرانگیز در این بازدید که به مدت ۳ ساعت به طول انجامید، ضمن بازدید از اماکن و نمایشگاه و تولیدات صنایع دستی زندانیان با حضور در اندرزگاه‌های این زندان با مددجویان دیدار چهره به چهره داشت و به درخواست‌ها و پرونده قضایی آنان رسیدگی و دستورات لازم را صادر کرد.

رئیس کل دادگستری استان در جمع زندانیان این زندان با تأکید بر حضور مستمر مسئولان و قضات در زندان گفت: رعایت حقوق شهروندی و حقوق عامه و تکریم ارباب رجوع، کرامات انسانی مددجویان، استفاده از مجازات جایگزین حبس و کاهش جمعیت کیفری زندان ها، سرکشی از زندان‌ها و خانواده‌های آنان و حمایت از خانواده زندانیان و اعطای ارفاقات قانونی به زندانیان از جمله اولویت‌های دستگاه قضایی استان است که به همه محاکم قضایی استان ابلاغ شده است.

وی خطاب به مددجویان افزود: حلقه اتصال خود با خداوند را محکم کنند و با توبه و استغفار و شرکت فعال در برنامه‌های آموزشی و فرهنگی زندان زمینه اصلاح و باز اجتماعی شدن خود را رقم زنید تا به آغوش خانواده و جامعه برگردید و ادامه زندگی شرافتمندانه دهید.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر گفت: قلبی که با قرآن و نماز مانوس باشد و با تدبر در آیات قرآن و نماز به تزکیه نفس خویش به پردازد جایی برای شیطان در آن نیست و زمینه خوشبختی خود را رقم می‌زند.

در این برنامه تعدادی از مددجویان حافظ و قاریان قرآن به تلاوت آیات قرآن پرداخته و از سوی رئیس کل دادگستری استان بوشهر مورد تشویق قرار گرفتند.

در پایان این بازدید از سوی رئیس کل دادگستری استان بوشهر با آزادی و اعزام به مرخصی ۲۵ نفر از زندانیان موافقت شد.

 

منبع: خبرگزاری میزان

 
 
شناسه خبر : 12821
تاریخ : 1402/9/18 11:59:02
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/lr2Vyw
نویسنده خبر :
X

🔶سعاد نصاری
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 گوینده 
🔹 مدیر امور تدوین و صدا

🔹 مدیر امور اداری مالی تعاونی مسکن مهر (شماره 2 استان بوشهر)
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
برچسب ها #رئیس کل دادگستری #مددجویان #زندان #ارفاقات قانونی #شهرستان دشتی #آزادی

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.