گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
۳ هزار مادر باردار و کودک دشتستانی از خدمات بهداشتی در ایام تعطیلات نوروز بهره‌مند شده‌اند
رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان از ارائه خدمات بهداشتی به بیش از ۳ هزار مادر باردار و کودک زیر پنج سال دشتستانی در ایام تعطیلات نوروز خبر داد.

 ماریا خویشدوست گفت: از آغاز طرح سلامت نوروزی در شهرستان، در حدود ۳ هزار و ۲۶۱ مادر باردار و کودک به مراکز خدمات جامع سلامت و همچنین خانه‌های بهداشت مراجعه و خدمات بهداشتی دریافت نموده‌اند.
وی بابیان اینکه مراقبت مادر باردار یکی از اولویت‌های مهم در بخش بهداشت است، تصریح کرد: خدماتی که در این ایام به مادران باردار ارائه شده شامل واکسیناسیون، مراقبت‌های بهداشتی، مشاوره تغذیه، ارجاع مادر باردار به علت عوارض بارداری و زایمان و به متخصص و بیمارستان بوده است.
رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان گفت: در شهر برازجان ۳ مرکز خدمات جامع سلامت در ایام تعطیلات از ساعت ۷ صبح الی ۱۴ فعال بوده‌اند و با استقرار پزشک، شهروندان و مسافرین علاوه بر دریافت خدمات بهداشتی، از خدمات درمانی نیز بهره‌مند بوده‌اند و با همکاری و تلاش بسیار خوب سرپرستان و کارکنان مراکز خدمات جامع سلامت این خدمات به‌صورت مطلوب ارائه شده است و رضایت‌مندی مردم را در پی داشته است.
کارشناس مسئول مدیریت و ارتقا شبکه بهداشت و درمان دشتستان در ادامه گفت: علاوه بر مراکز خدمات جامع سلامت، آزمایشگاه مرکزی و مرکز مشاوره حین ازدواج و مراکز هیپوتیروئیدی نیز در این ایام فعال بوده‌اند و در حدود هزار و ۵۷۷ خدمت آزمایشگاهی، هیپوتیروئیدی نوزادان و صدور مجوز ازدواج به شهروندان ارائه شده است.
علی‌محمد شفا خواه در خصوص ارائه مراقبت‌های بهداشتی به کودکان تصریح کرد: در ایام تعطیلات نوروز در حدود هزار و ۳۷۱ کودک زیر ۵ سال با پیگیری مراقبین سلامت و بهورزان واکسینه و یا مراقبت شده‌اند.
شفا خواه بیان کرد: شهرستان دشتستان دارای ۲۶ مرکز خدمات جامع سلامت و پایگاه بهداشتی و همچنین ۶۱ خانه بهداشت فعال است که در ایام تعطیلات نوروزی ۱۲ مرکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی فعال بوده و در روزهای اداری نیز تمامی مراکز خدمات جامع سلامت و خانه‌های بهداشت به‌صورت مستمر خدمات بهداشتی و درمانی به مردم ارائه کرده‌اند.

شناسه خبر : 6724
تاریخ : 1402/1/16 10:11:30
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/VdMJzh
نویسنده خبر :
X

🔶فریده ترنج مهرگان

🔹مدیر روابط عمومی و امور بین الملل

🔹کاردانی روابط عمومی 

🔹کارشناسی گرافیک

🔹عضو انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران

برچسب ها #شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان #خدمات بهداشتی #تعطیلات نوروز #نشریه دریاکنار

اخبار مرتبط

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.