گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
طی نیمه نخست امسال؛
۴ میلیون تن کالا در استان بوشهر جابه‌جا شد
معاون حمل و نقل اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر گفت: چهار میلیون و ۳۶۱ هزار تن کالا در نیمه نخست امسال توسط ناوگان حمل و نقل عمومی جاده‌ای استان جابه‌جا شده است.

عباس فرامرزی صبح سه‌شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به با جابجایی ۴.۳ میلیون تن کالا در استان اظهار کرد: این میزان کالا در قالب ۲۸۰ هزار سفر (سرویس) انجام شده است.

وی اظهار کرد: از این میزان کالا، یک میلیون و ۴۹۹ هزار تن درون استانی و ۲ میلیون و ۸۶۱ هزار تن کالا به مقصد برون استانی حمل شده است.

به گفته فرامرزی، عمده کالاهای جابه‌جا شده طی این مدت شامل فرآورده‌های نفتی، سیمان و محموله‌های ساختمانی بود.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بوشهر یادآور شد: اکنون ۶ هزار و ۶۷۴ راننده، ۶۱ شرکت حمل و نقل کالا و سه پایانه عمومی بار در زمینه حمل و نقل کالا در استان فعالیت دارند.

وی با بیان اینکه در قالب کمیسیون ماده ۱۲ نظارت ویژه بر عملکرد شرکت‌های حمل و نقل انجام می‌شود، از مردم، رانندگان و صاحبان کالا خواست هرگونه شکایات خود را از طریق سامانه ۱۴۱ جهت رسیدگی به این اداره‌کل اطلاع دهند.

شناسه خبر : 17390
تاریخ : 1403/7/3 12:36:23
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/c1suzq
نویسنده خبر :
X

نگار رزم دیده

روزنامه نگار

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
برچسب ها #بوشهر #عباس فرامرزی #معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.