گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی بوشهر:
۹۷ درصد شهرک‌های صنعتی استان دارای سند ثبتی است
مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی بوشهر گفت: در آیینی با حضور رئیس کل دادگستری استان بوشهر،معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر مدیران ثبت و اسناد و امور اراضی استان اسناد ثبتی 133 هکتار از اراضی شهرک صنعتی دیر از سوی مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان جهت تسهیل در سرمایه گذاری به صنعتگران استان اعطا شد.

سید حسین حسینی گفت: در حال حاضر ۵ هزار و ۶۳۷ هکتار زمین در شهرک‌های صنعتی استان وجود دارد که ۵ هزار و ۴۵۲ هکتار از این مقدار دارای سند ثبتی و ۵هزار و ۱۴۲ هکتار دارای سند تفکیکی و ۴۵۲ هکتار زمین‌هایی است که هنوز اقدامی روی  آن‌ها صورت نگرفته است.
وی با اعلام اینکه ۹۷ درصد شهرک‌های صنعتی استان دارای سند ثبتی است، تصریح کرد:مالکان واحدهای تولیدی که موفق به اخذ پروانه بهره برداری شده اند می‌توانند با مراجعه به دفتر شرکت شهرک های صنعتی  پس از صدور سند تک برگی زمین نسبت به دریافت سند  اقدام کنند.

 حسینی خاطرنشان کرد: حل مشکلات تولیدکنندگان در تامین وثایق بانکی برای دریافت تسهیلات و امکان ترهین واحد تولیدی در این رابطه، امکان نقل و انتقال و جذب شریک تجاری، اعمال ارزش واقعی واحدهای تولیدی و افزایش قدرت سرمایه در گردش و تثبیت و امنیت سرمایه گذاری از محاسن صدور اسناد تک برگی برای واحدهای تولیدی مستقر در شهرک ها و نواحی صنعتی به شمار می رود.

 حسینی با بیان اینکه با ایجاد شهرک های صنعتی در مناطق مختلف استان زمینه جذب سرمایه گذار در تمامی شهرستان ها فراهم است،اظهار کرد: حجم بالای تقاضای سرمایه گذاری در برخی شهرک ها موجب شده تا دنبال اجرای طرح های توسعه اراضی و ایجاد زیرساخت بیشتر در آنها باشیم

شناسه خبر : 15596
تاریخ : 1403/3/10 10:50:53
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/od1eOq
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #مدیرعامل #شرکت #شهرک های صنعتی بوشهر

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.