گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
10 واحد مسکونی ویژه مددجویان تحت پوشش بهزیستی خارگ پس از بازسازی و ساخت، واگذار گردید.
به مناسبت گرامیداشت روز جهانی افراد دارای معلولیت 10 واحد مسکونی ویژه مددجویان بهزیستی جزیره خارگ با مشارکت گروه جهادی شهید عباس رنجبر تحت نظر بسیج سازندگی با حضور رضا محمودی سرپرست بهزیستی استان بوشهر، بخشدار خارگ و مسئولین گروه جهادی به متقاضیان واگذار گردید.

به گزارش دریاکنار، با حضور رضا محمودی سرپرست بهزیستی، معاون مشارکتها و اشتغال بهزیستی استان، سرپرست مدیریت بهزیستی شهرستان بوشهر، بخشدار و مسئولین بسیج سپاه خارک تعداد 10 واحد مسکونی ویژه مددجویان تحت پوشش در قالب تفاهمنامه از قبل تعیین شده با این گروه جهادی به مددجویان واگذار گردید.

در ادامه سرپرست بهزیستی استان ضمن تشکر و ابراز خرسندی از این حرکت ارزشمند گروه های جهادی سپاه در کمک به خانه‌دار کردن نیازمندان تحت پوشش خود، آمادگی خود را در همه زمینه‌ها در قالب مأموریت‌های مشترک اعلام نمودند.

شایان ذکر است بازسازی و ساخت این واحدها از محل اعتبارات شرکت ملی نفت و بهزیستی و با مشارکت موثر گروه جهادی شهید عباس رنجبر اتمام و واگذار گردیده است.

 

منبع: واحد خبر روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان بوشهر

 

 
شناسه خبر : 12806
تاریخ : 1402/9/18 06:00:38
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/kqENXM
نویسنده خبر :
X

🔶سعاد نصاری
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 گوینده 
🔹 مدیر امور تدوین و صدا

🔹 مدیر امور اداری مالی تعاونی مسکن مهر (شماره 2 استان بوشهر)
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
برچسب ها #واحد مسکونی #مددجویان #پوشش بهزیستی #بازسازی #ساخت #واگذاری

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.