گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
11 پروژه اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر در هفته دولت به بهره برداری می‌رسد
مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر از افتتاح 11 پروژه این اداره کل با حدود 7 هزار میلیارد ریال اعتبار در هفته دولت خبر داد.

به گزارش دریاکنار و نقل از روابط عمومی، محمد شکیبی نسب مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر در تشریح پروژه هفته دولت این اداره کل، اظهار کرد: نخستین پروژه شامل تعمیرات اساسی منجر به PM ابنیه، تاسیسات و توزیع نیروی برق بندر بوشهر و بنادر تابعه است که با 30 میلیارد و 400 میلیون ریال اعتبار ظرف مدت 18 ماه اجرا شده است.

وی بیان کرد: پروژه یاد شده شامل تعمیر و اصلاح نمای بیرونی ساختمان، تعمیرات اساسی تاورهای روشنایی بندر گناوه، تعمیرات بانک خازنی بندر بوشهر و بنادر تابعه، تهیه و نصب پکیج سرمایشی مجموعه ورزشی بندر بوشهر و همچنین تعمیرات اساسی سیستم سرمایشی ساختمان اداری و ترمینال‌های بنادر خارگ و گناوه است.

شکیبی نسب ادامه داد: شاخص ترین پروژه اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر در هفته دولت امسال موج شکن های توسعه بندر کنگان است که با یک هزار و 870 میلیارد ریال اعتبار ظرف مدت 30 ماه احداث شده است.

مدیرکل بنادر ودریانوردی استان بوشهر گفت: پروژه یاد شده از مطالبه دیرینه ساحل نشینان بندر کنگان است که به رونق دوچندان این بندر کمک شایانی خواهد کرد.

وی اظهار کرد: سومین پروژه این اداره کل شامل خرید خدمات چهار شناور آتشخوار ویژه بنادر محمدعامری، دیلم، گناوه و دیر به مدت 24 ماه است که این مهم با 219 میلیارد و 600 میلیون ریال اعتبار محقق شده است.

شکیبی نسب افزود: از جمله قابلیت های شناورهای یاد شده می توان شرکت در عملیات های دریایی از جمله جستجو و نجات و اطفاء حریق و یدک کشی در هنگام هدایت، پهلوگیری و جداسازی شناورها از اسکله توسط راهنما و بدون راهنما اشاره کرد.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: در هفته دولت امسال همچنین چهار خودرو آتش نشانی همراه با متعلقات و تجهیزات کامل با اعتبار یکهزار و ۲۸۰ میلیارد ریال و با هدف افزایش ایمنی در بنادر استان بوشهر مورد بهره‌رداری قرار می‌گیرند.

وی یادآور شد: پنجمین پروژه نیز شامل خرید خدمات شناور پاترول ویژه جزیره خارگ برای مدت 24 است که با 87 میلیارد و 600 میلیون ریال اعتبار محقق شده است.

شکیبی نسب ادامه داد: بهره‌برداری از شناورهای پایش ۱ و ۲ به منظور بازرسی از شناورهای مستقر در لنگرگاه، گوی‌های شناور و  سکوهای ثابت و متحرک در آب های استان ششمین پروژه اداره کل در هفته دولت است.

وی اظهار کرد: 2 شناور یاد شده با اعتبار 2‌هزار و 500 میلیارد ریال و با هدف ارتقاء امنیت و ایمنی دریانوردی و همچنین کاهش آلایندگی‌های زیست محیطی در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسند.

شکیبی نسب افزود: در هفته دولت همچنین پروژه بازسازی شناور نور ۱ با اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال و به منظور افزایش ایمنی دریایی مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

وی ادامه داد: در این هفته همچین پروژه تعمیرات اساسی شبکه توزیع و روشنایی بندر بوالخیر با 200 میلیار و فاز نخست جاده دسترسی مجتمع بندری نگین به طول بیش از چهار کیلومار با 600 میلیارد ریال اعتبار به افتتاح می رسد.

شکیبی نسب عنوان کرد: تامین دو فروند بارج به منظور پهلوگیری موتورلنج های باری و افزایش ظرفیت تخلیه و بارگیری در بنادر گناوه و دیلم با 140 میلیارد ریال اعتبار دیگر پروژه هفته دولت اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر در هفته دولت است.

شناسه خبر : 10431
تاریخ : 1402/5/29 09:32:00
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/3UJfdo
نویسنده خبر :
X

🔶سعاد نصاری
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 گوینده 
🔹 مدیر امور تدوین و صدا

🔹 مدیر امور اداری مالی تعاونی مسکن مهر (شماره 2 استان بوشهر)
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
برچسب ها #بنادر و دریانوردی #افتتاح #هفته دولت #بهره برداری #استان بوشهر #نشریه دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.