گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
1۷۰۰۰ شهروند و مسافر در کمپین سلامت نوروزی دشتستان آموزش دیده‌اند
رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان گفت: در کمپین سلامت نوروزی با عنوان ایمنی و سلامت مسافران و شهروندان در حدود ۱۷ هزار نفر به‌صورت حضوری و مجازی آموزش دیده‌اند.

ماریا خویشدوست در گفت‌وگو با روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان دشتستان افزود: از آغاز طرح سلامت نوروزی، در حدود ۴ هزار و ۸۷۷ نفر به‌صورت چهره به چهره و ۹۲۰ نفر در کلاس‌های گروهی در خصوص پیشگیری از حوادث آموزش‌های لازم را دریافت کرده‌اند.
 خویشدوست تصریح کرد: در ایام تعطیلات نوروز، بازرسین بهداشت محیط و رابطین بهداشتی با حضور در پارک‌ها و محل اسکان مسافرین، به ۳ هزار و ۸۰۲ مسافر نوروزی آموزش‌هایی در زمینه اسهال، اهمیت خواب در زمان سفر در پیشگیری از تصادفات و همچنین خود مراقبتی در زمان وقوع بارش و توصیه‌های تغذیه‌ای پیشگیری از مسمومیت‌های غذایی ارائه داده‌اند.
وی با بیان اینکه فضای مجازی همچنان یکی از ابزارهای بسیار خوب انتقال محتواهای آموزشی به مردم است، گفت: در این ایام بیش از ۸ هزار نفر در گروه‌های مجازی شهرستان از مطالب آموزشی بهره‌مند شده‌اند.
رئیس شبکه بهداشت و درمان دشتستان خاطرنشان کرد: با همکاری اداره شهرداری برازجان، ۴ هزار بروشور که دو صفحه آن با عنوان محل ارائه خدمات بهداشتی و درمانی ویژه مسافرین و شهروندان بوده است و در ورودی‌های شهرستان توزیع و اطلاع‌رسانی شده است.
در ادامه، کارشناس مسئول واحد آموزش و ارتقای سلامت شبکه بهداشت و درمان دشتستان بیان کرد: در کمپین آموزشی سلامت نوروزی در حدود هزار و ۸۰۰ پمفلت با محتوای آموزشی چاپ و در مراکز خدمات جامع سلامت و خانه‌های بهداشت جهت استفاده شهروندان و مسافرین نوروزی توزیع‌شده است.
لیلا نامی نظری افزود: ۲۳ رابط بهداشتی در کمپین آموزشی سلامت نوروزی در مراکز خدمات جامع سلامت فعالیت داشته‌اند و بعد از دریافت آموزش‌های لازم در خصوص خود مراقبتی توسط مراقبین سلامت، این آموزش‌ها را به مردم به‌صورت حضوری و مجازی انتشار داده‌اند.

شناسه خبر : 6826
تاریخ : 1402/1/19 11:59:22
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/6KBDke
نویسنده خبر :
X

🔶فریده ترنج مهرگان

🔹مدیر روابط عمومی و امور بین الملل

🔹کاردانی روابط عمومی 

🔹کارشناسی گرافیک

🔹عضو انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران

برچسب ها #شبکه #بهداشت #درمان #دشتستان #کمپین #سلامت #ایمنی #آموزش #مجازی #حضوری #نشریه دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.