آخرین اخبار
2000 میلیارد ریال سهم محور کنارتخته به دالکی
رئیس سازمان مدیریت وبرنامه ریزی: یکی از مطالبات مهم مردم استان بوشهر، تکمیل محور دالکی به کنارتخته می باشد که با پیگیری های صورت گرفته و ضرورت تسریع در تکمیل قطعه دالکی به کنارتخته به عنوان یکی از قطعات اصلی اتوبان شیراز به بوشهر مبلغ 800 میلیارد تومان به این پروژه اختصاص یافته است.

رئیس سازمان مدیریت وبرنامه ریزی با اشاره به تعیین تکلیف درگاه ورودی استان بوشهر از مرکز، اعلام داشت: 800 میلیارد تومان اعتبار جهت تکمیل باند دوم بزگراه کنارتخته –دالکی اختصاص یافته که با پرداخت 2000 میلیارد ریال تخصیص نقدی به شرکت ساخت و توسعه راه های کشور پیش بینی میشود بخش قابل توجهی از این محور تکمیل گردد.

محسن پاپری زارعی ادامه داد: یکی از مطالبات مهم مردم استان بوشهر، تکمیل محور دالکی به کنارتخته می باشد که با پیگیری های صورت گرفته و ضرورت تسریع در تکمیل قطعه دالکی به کنارتخته به عنوان یکی از قطعات اصلی اتوبان شیراز  به بوشهر مبلغ 800 میلیارد تومان به این پروژه اختصاص یافته است.

وی خاطر نشان کرد: این پروژه یکی از مهمترین و پرترافیک‌ترین محورهای شریانی ورودی و خروجی استان بوشهر به سمت استان فارس است و بخشی از کریدور شمال –  جنوب کشور است که استان بوشهر را به استان‌های مرکزی و شمال کشور متصل می‌کند.

 

شناسه خبر : 4099
تاریخ : 1401/8/25 12:38:24
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/8OacuN
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #سازمان مدیریت وبرنامه ریزی #دالکی #کنارتخته #شیراز #بوشهر

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.