آخرین اخبار
4000 میلیارد تومان تسهیلات در حوزه اقتصادی استان بوشهر تخصیص یافت
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر از تخصیص ۴ هزار میلیارد تومان تسهیلات بانکی در حوزه اقتصادی و اشتغال‌زایی استان خبر داد و گفت: با این اعتبار تحول مهمی در استان ایجاد می‌شود

به گزارش نشریه دریاکنار و نقل از  اداره کل روابط عمومی استانداری بوشهر، علی باستین در نشست بررسی طرح‌های اقتصادی و اشتغال‌زایی استان بوشهر با تأکید بر اجرایی شدن برنامه‌های ابلاغی استاندار در عرصه طرح‌های اقتصادی و تسریع در امور سرمایه‌گذاری اظهار داشت: رویکرد استان به سمت و سوی تحول اقتصادی و اشتغال‌زایی است.

وی کل اعتبارات عمرانی در سال گذشته را یک‌ هزار و 400 میلیارد تومان دانست و بیان کرد: تسهیلات ایجاد اشتغال و توسعه سرمایه‌گذاری و برنامه‌های اقتصادی به استان بوشهر ابلاغ شده که می‌تواند تحول شگرف و بزرگی امسال ایجاد کند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر از تخصیص و ابلاغ 4 هزار میلیارد تومان تسهیلات بانکی در حوزه اقتصادی و اشتغال‌زایی استان خبر داد و گفت: با این اعتبار تحول مهمی در استان ایجاد می‌شود.

باستین با بیان اینکه این میزان تسهیلات بانکی در طول سال افزایش می‌یابد خاطرنشان کرد: اعتبار یاد شده عادلانه بر اساس مزیت نسبی بین شهرستان‌های 10گانه استان بوشهر توزیع و شهرهای اولویت‌دار تعریف می‌شود.

وی با تأکید بر آمادگی دستگاه‌های اجرایی و بانک‌ها در اجرا طرح‌های اقتصادی و اشتغال‌زایی و توزیع تسهیلات بانکی 4 هزار میلیارد تومانی تصریح کرد: ثبت شغل‌های ایجاد شده در سامانه رصد اشتغال مورد توجه ویژه قرار دارد و عملکرد استان‌ها در عرصه اشتغال‌زایی بر اساس ثبت در سامانه یاد شده ارزیابی می‌شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر اطلاع‌رسانی در خصوص تسهیلات اقتصادی و اشتغال‌زایی از سوی دستگاه‌ها از طریق فضای مجازی، اصحاب رسانه، صدا و سیما و شبکه‌های اجتماعی را یک ضرورت دانست و افزود: با ابلاغ تسهیلات بانکی به شهرستان‌ها اطلاع‌رسانی به صورت وسیع انجام شود.

باستین اعتبارات اشتغال‌زایی در حوزه مشاغل خانگی و اشتغال پایدار روستایی را 100 میلیارد تومان اعلام و تصریح کرد: به‌زودی همایش استانی در عرصه طرح‌های اقتصادی و اشتغال‌زایی با مشارکت مدیران دستگاه‌ها، فرمانداران، بانک‌ها، بخشداران، دهیاران و دیگر عوامل دخیل در طرح‌های اقتصادی برگزار می‌شود.

شناسه خبر : 2549
تاریخ : 1401/5/2 10:33:56
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/C06KaL
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #اقتصاد #تخصیص تسهیلات #اشتغال زایی #علی باستین #نشریه دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.