گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
42 هزار ویزیت پزشک در یک سال گذشته در مراکز خدمات جامع سلامت دشتی ارائه شده است
در یک سال گذشته 42 هزار ویزیت پزشک در قالب برنامه پزشک خانواده و بیمه روستایی در مراکز خدمات جامع سلامت شهرستان دشتی ارائه شده است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتی در این زمینه گفت: 6 مرکز خدمات جامع سلامت در شهرستان دشتی مجری برنامه پزشک خانواده و بیمه روستایی هستند که در یک سال گذشته در قالب این برنامه توسط 15 پزشک شاغل در این مراکز 42 هزار خدمت ویزیت پزشکی به مراجعین ارائه شده است.

 مهندس پرویز احمدی با اشاره به اجرای نظام ارجاع الکترونیک در مراکز خدمات جامع سلامت شهرستان افزود: در یک سال گذشته 1986 نفر از بیماران مراجعه کننده به این مراکز به پزشکان متخصص ارجاع داده شده اند.

وی تصریح کرد: در یک سال گذشته 2 هزار و 49 خدمت آزمایشگاهی، 11 هزار و 397 خدمت دارویی و 21 هزار و 373 خدمت مامایی در قالب برنامه پزشک خانواده و بیمه ر وستایی در شهرستان دشتی ارائه شده است.

وی با اشاره به اینکه اجرای برنامه های دهگردشی جهت ارائه خدمات بهداشتی درمانی به نقاط روستایی و دورافتاده گامی مهم در جهت تحقق اصل دسترسی عادلانه آحاد مردم به خدمات نظام سلامت است خاطر نشان کرد: در یک سال گذشته 550 مورد دهگردشی توسط تیم های سلامت مراکز مجری برنامه پزشک خانواده و بیمه روستایی شهرستان دشتی انجام شده است.

این مقام مسئول افزود: در قالب برنامه پزشک خانواده در یک سال گذشته داروهای رایگان در اختیار 976 بیمار اعصاب و روان قرارگرفته است.

شناسه خبر : 5797
تاریخ : 1401/11/26 19:55:41
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/WRe8dJ
نویسنده خبر :
X

🔶 آیدا عالی پور
🔹 روزنامه نگار
🔹 دانشجوی کارشناسی معماری دانشگاه فنی و حرفه ای استان بوشهر
🔹 کاردانی مشاوره
🔹 مسئول سایت دریاکنار
🔹 جوانترین خبرنگار عضو صندوق هنر وزارت ارشاد در کشور
🔹 عضو انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 

برچسب ها #سلامت #دشتی #پزشک خانواده #نشریه دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.