گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
55 مانور نقطه صفر در استان بوشهر اجرا شد
مدیر کل مدیریت بحران استانداری بوشهر از برگزاری ۵۵ مانور نقطه صفر در استان بوشهر خبر داد.

به گزارش روابط عمومی استانداری بوشهر، کورش دهقان در آیین برگزاری مانور نقطه صفر در شرکت پخش فرآورده‌های نفتی بوشهر اظهار داشت: برپایی مانورها در راستای آمادگی هر چه بیشتر تیم‌های عملیاتی و امدادی انجام می‌شود و انتظار داریم سطح کیفی مانورها، افزایش یافته و بازدهی لازم را داشته باشد.

وی با اشاره به نحوه برگزاری مانورهای نقطه صفر افزود: مانورهای نقطه صفر با هدف ارزیابی میزان آمادگی و هماهنگی یگان‌های امدادی و دستگاه‌های عملیاتی در شهرستان‌های ۱۰ گانه استان و همچنین توسط دستگاه‌های اجرایی برگزار می‌شود.

مدیر کل مدیریت بحران استانداری بوشهر خاطر نشان کرد: در این مانورها نقاط قوت و ضعف نیروهای امدادی و عملیاتی را بررسی و در قالب اقدامات اولویت‌دار، نقاط ضعف را بهبود و تبدیل به نقطه قوت می‌کنیم.

دهقان تصریح کرد: برپایی مانورهای نقطه صفر به این منظور است تا دستگاه‌های امدادی و عملیاتی استان، آمادگی و هماهنگی بیشتری برای پاسخ موثر و بموقع به مخاطرات و حوادث و سوانح داشته باشند.

مدیر کل مدیریت بحران استانداری بوشهر از برگزاری ۵۵ مانور نقطه صفر در استان بوشهر خبر داد و گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۵۵ مانور نقطه صفر توسط دستگاه‌های اجرایی و عملیاتی و امدادی و همچنین شرکت‌های حوزه نفت و گاز و پتروشیمی در سطح استانی و شهرستانی برگزار شده است.

شناسه خبر : 4801
تاریخ : 1401/10/5 05:53:06
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/H6sub8
نویسنده خبر :
X

🔶  زینب معین زاده

🔹خبرنگار | مدرس
🔹عضوانجمن خبرنگاران وروزنامه نگاران
🔹عضوخانه مطبوعات کشور
🔹مدیر دفتر سرپرستی دریاکنار (بندر کنگان) 
🔹مدیر دفتر سرپرستی روزنامه های سراسری فرهنگ جنوب _ مهدتمدن (استان بوشهر) 
🔹کارشناس فناوری اطلاعات 
🔹کاندیدای انتخابات انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران

برچسب ها #مدیرکل مدیریت بحران #استانداری بوشهر #شرکت پخش فرآورده های نفتی #نشریه دریاکنار

اخبار مرتبط

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.