گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
652 واحد صنعتی در استان بوشهر گاز دار شده است
مدیر عامل شرکت گاز استان بوشهر گفت: 99 درصد گاز توزیع شده در استان را صنایع، نیروگاه ها و پتروشیمی ها مصرف می کنند و در حال حاضر بالغ بر 652 واحد صنعتی دراستان گاز دار شده است.

به گزارش دریاکنار به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان بوشهر علی اکبر فقیه مدیر عامل شرکت گاز استان افزود: در سال مهار تورم و رشد تولید  با پشتیبانی و موانع زدایی و البته کار و تلاش مستمر و نظام مند به دنبال ایجاد شرایط بهینه و مناسب در راستای حمایت از تولید و سرمایه گذاری هستیم و در همین خصوص با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری ، امسال همچون سال های گذشته گازرسانی به صنایع اولویت مهم شرکت گاز استان خواهد بود و همه تلاش خود را بر این حوزه متمرکز خواهیم کرد تا در سال جاری دیگر صنایع استان نیز از نعمت گاز برخوردار شوند.

وی در ادامه بیان داشت: گازرسانی به صنایع افزون بر اینکه ارزش افزوده خوبی برای استان دارد از طریق جایگزینی سوخت گاز طبیعی با سایر سوخت های فسیلی آلودگی کمتری در مقایسه با فرآورده های نفتی به دنبال داشته و مصرف آن نیز مقرون به صرفه تر می باشد .

مدیر عامل شرکت گاز استان بوشهر با اشاره به اینکه گازرسانی به صنایع موجب رونق تولید و اشتغال نیز می گردد بیان داشت: در سال گذشته 67 صنعت در استان به شبکه گاز متصل شدند و با توجه به شعار سال و در راستای رشد تولید و رفع موانع آن، برنامه ریزی های مدونی برای گازرسانی به دیگر صنایع نیازمند گاز طبیعی صورت گرفته است .

شناسه خبر : 7209
تاریخ : 1402/1/30 12:01:14
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/BN6w8w
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #شرکت گاز #صنایع #نیروگاه #پتروشیمی #نشریه دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.