آخرین اخبار
آئین تودیع و معارفه مدیرکل بنیاد مسکن استان بوشهر برگزار شد
در طی مراسمی با حضور غلامرضا صالحی (رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور) علیرضا مقدم تودیع و امیر برومند بعنوان مدیرکل بنیاد مسکن استان بوشهر معارفه شد.

در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل بنیاد مسکن استان بوشهر، علیرضا مقدم تقدیر شد و امیر برومند به عنوان مدیرکل معرفی شد. حضور مسئولان استان و رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور، نقش این نهاد در خدمات به محرومین و نیازمندان را تأکید کردند و برنامه‌های عمران روستایی را به عنوان اولویت مهم بنیاد مسکن برشمردند.

غلامرضا صالحی، رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور، برنامه‌های ساخت مسکن ویژه برای نیازمندان و خانواده‌های دو معلولی، مددجویان نهادهای حمایتی و واگذاری زمین به روستاییان را به عنوان اولویت‌های اصلی این نهاد معرفی کرد.

وی اشاره کردند: اقدامات مهم و اثرگذاری برای مسکن روستاییان انجام شده و وزارت راه و شهرسازی تعهد تامین زمین برای ساخت 50 هزار واحد مسکونی در سال جاری دارد. همچنین زمین‌های رایگان برای ساخت مسکن محرومان در دولت سیزدهم واگذاری شده و عملیات اجرایی برخی از این واحد‌ها آغاز شده است.

مدیرکل پیشین بنیاد مسکن استان بوشهر (علیرضا مقدم) به حساب 100 امام راحل اشاره نمود و اعلام کرد: برای ساخت مسکن محرومین، بیش از 17 میلیارد تومان در سال 1400 و 66 میلیارد تومان در سال گذشته به این حساب واریز شده است.

وی واگذاری تجهیزات سرمایشی و گرمایشی به محرومین را از مهمترین عملکردهای حساب 100 امام راحل برشمرد و افزود: در مقاوم‌سازی واحدهای مسکونی روستایی استان بوشهر تاکنون به 63 درصد افزایش یافته و به 69 درصد خواهد رسید.

همچنین، طرح هادی و آسفالت معابر روستایی با قیر رایگان در 2 سال گذشته به 244 روستا اجرا شده و 2.5 میلیون متر مربع معابر آسفالت شده است. علاوه بر این، اجرای طرح ملی نهضت مسکن با ساخت 3500 واحد مسکونی در استان بوشهر توسط بنیاد مسکن انجام شده و یک‌هزار و 376 قطعه زمین مسکونی در روستا به جامعه هدف واگذار شده است.

 فرماندار شهرستان بوشهر در حوزه خدمات زیربنایی اعلام کرد: تعداد 5 واحد آب‌شیرین‌کن و 5 بیمارستان در حال ساخت در شهر بوشهر می‌باشند.

همچنین، صالح رحیمی، با بیان دستاوردهای دولت در شهرستان بوشهر، اعلام کرد: در دهه فجر امسال، 130 پروژه عمرانی و اقتصادی در این منطقه افتتاح و یا به مرحله اجرا رسیده‌اند.

وی به مشارکت مردم در انتخابات 11 اسفند اهمیت زیادی داد و بیان کرد: حضور مردم نماد اقتدار ملی است و توطئه‌ها و نیرنگ‌های دشمنان و بدخواهان نظام جمهوری اسلامی را خنثی می‌کند.

با اشاره به نقش بنیاد مسکن در ارائه خدمات به مردم محروم و نیازمند، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار بوشهر بیان کرد: این نهاد ارزشمند خدماتی ارائه می‌دهد که به جامعه هدف کمک می‌کند.

محمد هادی رستمیان  تاکید کرد: بنیاد مسکن استان بوشهر در توسعه زیرساخت‌های روستایی نقش مهمی داشته و توجه ویژه‌ای به مقاوم‌سازی واحدهای مسکونی روستایی دارد.

وی اعلام کرد: بنیاد مسکن استان بوشهر در سال‌های گذشته توانسته بیش از 6000 واحد مسکونی روستایی را مقاوم‌سازی کند و هدفش برای سال جاری افزایش این تعداد به بیش از 7 هزار واحد است.

 

شناسه خبر : 13992
تاریخ : 1402/11/26 11:36:41
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/ay4rRQ
نویسنده خبر :
X

🔶سعاد نصاری
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 گوینده 
🔹 مدیر امور تدوین و صدا

🔹 مدیر امور اداری مالی تعاونی مسکن مهر (شماره 2 استان بوشهر)
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
برچسب ها #بنیاد مسکن #تودیع و معارفه #علیرضا مقدم #امیر برومند #رئیس بنیاد مسکن #استان بوشهر #دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.