آخرین اخبار
آخرین وضعیت تفحص از سازمان تامین اجتماعی/ گزارش تا پایان آبان ماه نهایی می‌شود
رئیس هیئت تحقیق و تفحص از عملکرد سازمان تامین اجتماعی و شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی «شستا» آخرین وضعیت تفحص از این سازمان را تشریح کرد.

به گزارش دریاکنار و نقل از تسنیم، علی بابائی نماینده ساری در مجلس شورای اسلامی در تشریح آخرین وضعیت تحقیق و تفحص از عملکرد سازمان تامین اجتماعی و «شستا»، گفت: پس از موافقت نمایندگان با این تحقیق و تفحص از جلسه علنی طرح به کمیسیون مربوطه بازگشت و اعضای ۱۵ گانه و همچنین هیئت رئیسه تفحص تشکیل و کار بررسی‌ها طبق آیین‌نامه داخلی مجلس آغاز شد.

وی افزود: در طی ۸ ماه گذشته مکاتبات لازم با دستگاه‌های  نظارتی انجام و بازدید از بخش‌های مختلف انجام شده و تهیه گزارش تفحص از عملکرد سازمان تامین اجتماعی و «شستا» در مراحل پایانی است، گفت: تا پایان آبان ماه گزارش تفحص نهایی شده و جهت بررسی در جلسه علنی تقدیم هیئت رئیسه مجلس می‌شود.

نماینده ساری در مجلس با بیان اینکه در این طرح تفحص قرار است عملکرد سازمان تامین اجتماعی طی  ۱۰ سال گذشته مورد ارزیابی قرار گیرد، گفت: در فرایند این تحقیق و تفحص تلاش کردیم تا با استعلام از دستگاه‌های نظارتی در جهت ارائه مستندات لازم به منظور بررسی نحوه اداره این مجموعه‌ها، تخلفات احتمالی و سوءاستفاده‌های مالی استفاده کنیم.

رئیس هیئت تحقیق و تفحص از عملکرد سازمان تامین اجتماعی و شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی «شستا» با بیان اینکه نتیجه گزارش را تا پایان آبان ماه تقدیم هیئت رئیسه خواهیم کرد، گفت: گزارش در جلسه علنی قرائت و پس از آن لیست گزارش تخلفات و افراد را جهت رسیدگی به قوه قضائیه ارائه می‌دهیم.

شناسه خبر : 11210
تاریخ : 1402/7/1 08:30:05
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/1h82XP
نویسنده خبر :
X

🔶سعاد نصاری
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 گوینده 
🔹 مدیر امور تدوین و صدا

🔹 مدیر امور اداری مالی تعاونی مسکن مهر (شماره 2 استان بوشهر)
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
برچسب ها #سازمان تامین اجتماعی #عملکرد #سرمایه گذاری

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.