آخرین اخبار
آخرین گزارشات رئیس دانشگاه شهید چمران اهواز از پروژه های ساخت و ساز این دانشگاه
رئیس دانشگاه شهید چمران اهواز؛ در دوره جدید مدیریت دانشگاه برنامه‌ریزی خود را بر اساس نسل سوم بنا گذاشته‌ایم

آخرین گزارشات رئیس دانشگاه شهید چمران اهواز از پروژه های ساخت و ساز این دانشگاه

 

 

 

محمدعلی آخوندعلی رئیس دانشگاه شهید مصطفی چمران اهواز در نشست خبری اظهار کرد: دانشگاه شهید چمران اهواز امروزه در رده دانشگاه‌های نسل سوم (فناورانه) بعد از نسل اول (آموزش) و نسل دوم (پژوهش) فعالیت دارد؛ در این نسل سوم دانشگاه به عنوان پیشران تحولات مهم فناورانه از بُعد علوم انسانی، صنعت تام و تمام، فنی، اقتصادی، سیاسی و اجتماعی حرکت می‌کند.

 

وی ادامه داد: در دوره جدید مدیریت دانشگاه برنامه‌ریزی خود را بر اساس نسل سوم بنا گذاشته‌ایم و محورهای اساسی خود را برای وزارت اعلام کردیم؛ اگرچه مواجه شدن با تعطیلات پرمعنای کرونا، ۲ سال دانشگاه را از حوزه میدانی خارج کرد و فعالیت‌های دانشگاه در فضای مجازی ادامه داشت که در نتیجه آثار تقریباً منفی بر حرکت‌های عملی پژوهشی و فناورانه داشت.

 

رئیس دانشگاه شهید چمران اهواز تصریح کرد: فضای مجازی یک ضرورت در بخش آموزش، پژوهش، فناوری و همچنین بخش مهم اطلاع‌رسانی نشست‌های مهم و بزرگ ملی و بین‌المللی است که از این ظرفیت استفاده کردیم؛ همچنین در بخش عملیاتی به صورت نسبی آموزش و پژوهش تعطیل نشده و بیش از چند ۱۰ نشست ملی و بین‌المللی بر بستر فضای مجازی برگزار شد.

 

وی یادآور شد: در ایام شیوع ویروس کرونا کلاس‌ها به صورت مجازی برپا شد ولی از نظر کلاس‌های عملی، آزمایشگاهی و کارگاهی فرصت از دانشگاه گرفته شد؛ البته در این مدت با استفاده از فرصت تعطیلی، خوابگاه‌هایی را که باید تعمیر و تجهیز می‌شدند، ساماندهی کردیم.

 

 

 

شناسه خبر : 6175
تاریخ : 1401/12/21 18:53:58
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/1uJ8pi
نویسنده خبر :
X

🔶مهدی بیرانوند 
🔹متخلص به روژمان 
🔹نویسنده و روزنامه‌نگار لرستانی 
🔹بعنوان سرپرست نویسندگان و شاعران خانه ناشران ایران (حوزه مشق) و گروه کشف استعداد برتر ایران از سوی دکتر فردین احمدی انتخاب شد.

برچسب ها #دانشگاه شهید چمران اهواز #گزارش ساخت و سازهای آموزشی #اجتماعی #دریاکنار

اخبار مرتبط

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.