آخرین اخبار
💢آزمون هاي هماهنگ مرحله چهارم فني و حرفه اي بوشهر لغو گرديد
رئيس مركز سنجش و ارزشيابي مهارت استان بوشهر گفت: با توجه به تعطيلي پنجشنه ها از سوي هيات وزيران در كل كشور آزمون هماهنگ مرحله چهارم آموزش فني و حرفه اي كه قرار بود در روز پنجشنه 24 تير ماه برگزار شود لغو و به روز يكشنبه 27 تير ماه موكول شده است.

به گزارش نشریه دریاکنار و به نقل از روابط عمومي اداره كل آموزش فني و حرفه اي استان بوشهر، احمد ليراوي با اعلام اين خبر اظهار کرد: باتوجه به اعلام تعطيلي پنجشنبه ها در سراسر كشور  و براساس تصمیمات اتخاذ شده ی هيات وزيران در جهت صرفه جويي در مصرف برق در كشور، تمامی آزمون‌های کتبی هماهنگ و تفاهم صنعت ساختمان که قرار بود در 24 تير ماه جاری برگزار شود لغو شده است.
وي با بيان اينكه اين آزمون ها در هيچ كدام از حوزه هاي امتحاني استان بوشهر برگزار نمي شود، افزود: با برنامه ريزي انجام شده و هماهنگي با سازمان آموزش فني و حرفه اي كشور اين آزمون به روز يكشنبه 27 تير ماه جاري موكول شده است و كارآموزان با دريافت كارت ورود به جلسه در اين آزمون در موعد مقرر شركت كنند.
ليراوي تاكيد كرد : هرگونه تغيير در زمان ومكان برگزاري آزمون هاي فني و حرفه اي از طريق رسانه هاي استان و سايت آموزش فني و حرفه اي اطلاع رساني خواهد شد.

شناسه خبر : 690
تاریخ : 1400/4/23 07:09:31
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/ujdt6K
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 

اخبار مرتبط

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.