آخرین اخبار
آسفالت بیش از دومیلیون و ۳۰۰ هزار متر مربع راه روستایی بوشهر
معاون عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر گفت: در ۲ سال گذشته از محل اعتبار قیر رایگان، ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار متر مربع آسفالت در روستا‌های استان اجرا شده است.

به گزارش دریاکنار، علی افرند در مراسم افتتاح طرح آسفالت معابر روستایی در شهرستان بوشهر به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج بیان کرد: بیشتر فعالیت‌های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در دو حوزه بازسازی مسکن و عمران روستایی انجام می‌شود.

وی افزود: در حوزه عمران روستایی در سال ۱۴۰۱ از محل اعتبارات استانی در مجموع ۱۰۲ میلیارد تومان اعتبار داشتیم که ۸۴ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان از محل اعتبارات استانی و بقیه از محل اعتبارات ملی برای اجرای ۱۶۵ طرح در نظر گرفته شده بود.

معاون عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر عنوان کرد: تمامی این طرح‌ها با کمک دهیاران و مدیران شهرستان‌ها و کارشناسان و همکاران پرتلاش در موعد مقرر و با کیفیت مناسب به پایان رسید.

وی گفت: در شهرستان بوشهر در مجموع ۱۰ میلیارد تومان اعتبار در ۱۷ روستا برای اجرای طرح‌های روستایی در نظر گرفته شد که این طرح‌ها به پایان رسید.

افرند اضافه کرد: در سال ۱۴۰۱، ۱۶ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان اعتبار برای اجرای ۱۶ طرح در نظر گرفته شد که این طرح‌ها تا کنون ۵۳ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

وی با بیان این‌که در روستای هلیله هزار و ۹۰۰ مترمربع آسفالت با اعتبار ۵۰۰ میلیون تومان اجرا شد، ادامه داد: در سال ۱۴۰۲ نیز برای اجرای سنگ جدول و کف‌سازی ۵۰۰ میلیون تومان در نظر گرفته شده که اجرای آن در دستور کار قرار دارد.

معاون عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گفت: در سال ۱۴۰۲ از محل اعتبارات نفت هفت میلیارد و ۹۰۰ برای اجرای ۳۰ طرح در نظر شد که حدود ۵۴ درصد پیشرفت فیزیکی دارند.

وی از اجرای ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار متر مربع آسفالت از محل اعتبار قیر رایگان در ۲ سال گذشته  با حدود ۱۴۶ میلیارد تومان اعتبار در ۲۴۴ روستای استان خبر داد.

افرند گفت: به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج ۲۱ طرح با اعتبار ۱۵ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان در استان بوشهر اجرا می‌شود.

 

منبع: خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر

شناسه خبر : 12609
تاریخ : 1402/9/6 11:09:59
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/X09M2v
نویسنده خبر :
X

🔶سعاد نصاری
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 گوینده 
🔹 مدیر امور تدوین و صدا

🔹 مدیر امور اداری مالی تعاونی مسکن مهر (شماره 2 استان بوشهر)
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
برچسب ها #معاون عمران روستایی #بنیاد مسکن #آسفالت #راه روستایی #اعتبار #قیر رایگان

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.