آخرین اخبار
آسمان بوشهر ابری و بارانی می‌شود
هواشناسی بوشهر از ورود سامانه بارشی به آسمان استان از اواخر وقت امروز خبر داد و پیش‌بینی کرد بارش‌ها از روز سه‌شنبه در نقاط مختلف آغاز شود.

به‌گزارش دریاکنار، معاون پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد، از اواخر وقت امروز با نفوذ سامانه بارشی به استان و تداوم فعالیت آن تا اوایل وقت چهارشنبه، بارش باران، گاهی رگبار، رعد و برق و وزش تندباد لحظه‌ای پیش‌بینی می‌شود.

زهرا راستگو افزود: در این مدت، سواحل استان مواج و متلاطم پیش‌بینی می‌شود و همچنین از ظهر چهارشنبه تا اواخر وقت پنج‌شنبه با وزش باد‌های شمالی، سواحل مرکزی و جنوبی استان مواج خواهد بود.

وی گفت: جهت وزش باد تا فردا بیشتر جنوب غربی تا جنوب شرقی گاهی شمال شرقی با سرعت ۱۲ تا ۳۲ گاهی تا ۳۸ کیلومتر در ساعت و از امشب گاهی بیش از ۴۰ کیلومتر در ساعت خواهد بود.

معاون هواشناسی استان بوشهر ارتفاع موج دریا را نیز ۶۰ تا ۱۲۰ سانتیمتر و از امشب ۹۰ تا ۱۵۰ گاهی تا ۱۸۰ سانتیمتر پیش‌بینی کرد.

وی اضافه کرد: فردا در بندر بوشهر زمان مد دریا ساعت ۱۳:۱۰ دقیقه و جزر دریا ساعت ۲۳:۳۵ دقیقه خواهد بود.

 

منبع:  خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر

شناسه خبر : 14598
تاریخ : 1402/12/28 09:39:58
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/QVedQu
نویسنده خبر :
X

🔶سعاد نصاری
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 گوینده 
🔹 مدیر امور تدوین و صدا

🔹 مدیر امور اداری مالی تعاونی مسکن مهر (شماره 2 استان بوشهر)
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
برچسب ها #هواشناسی #سامانه بارشی #ابری #بارانی #استان بوشهر #دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.